Ekonomiczne z rynkiem zmagania

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
mysje_hood
Gaduła
Gaduła

Ekonomiczne z rynkiem zmagania

Nieprzeczytany post autor: mysje_hood »

Witam
Ileż to już lat jestem na rynku... Zakładałem kiedyś dziennik na nawigatorze ale niestety z racji braku czasu nie pociągnął on długo. Chyba czas na reaktywację. Z wykształcenia jestem ekonomistą, również planuję w tym roku podjąć studia doktoranckie więc generalnie giełda to dla mnie nie tylko pewne źródło zarobku ale przede wszystkim szansa na lepsze poznanie prawideł ekonomii.

O strategii: strategią jest przede wszystkim szeroka analiza rynku. Generalnie stosuje kombinację analizy technicznej, fundamentalnej oraz międzyrynkowej. Planuję również w niedalekim czasie wpleść troszkę analizy matematycznej, ale zobaczymy co z tego będzie. Forex to nie moje główne źródło dochodu więc podejmuje większe ryzyko niż robiłbym to gdyby zależała od tego moja finansowa przyszłość. Więcej o strategii również podczas opisywania tradów (ciężko jest teraz zebrać wszystko, ponieważ zalożeń jest wiele).

Strategie stosuje od stycznia i zwrot z inwestycji do tej pory wynosi +139%. R:R ratio wynosi minimum 1:3.

Więcej postaram się napisać jutro :)

Pozdrawiam
mysje
Obrazek

FxTag
Pasjonat
Pasjonat

Re: Ekonomiczne z rynkiem zmagania

Nieprzeczytany post autor: FxTag »

Witam. Z ciekawością będę śledził Twój dziennik. Sukcesów niekończących się życzę.
Ps. Komu i czemu ma on pomóc/służyć?

Awatar użytkownika
mysje_hood
Gaduła
Gaduła

FxTag pisze:Witam. Z ciekawością będę śledził Twój dziennik. Sukcesów niekończących się życzę.
Ps. Komu i czemu ma on pomóc/służyć?
Dziekuję bardzo :)