XTB

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
46
34%
Poza paroma minusami są ok
30
22%
Przeciętny
26
19%
Mają wiele wad
7
5%
Stanowczo odradzam
25
19%
 
Liczba głosów: 134

Awatar użytkownika
gucio
Gaduła
Gaduła
Posty: 222
Rejestracja: 04 sie 2006, 14:15

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: gucio »

arasultras pisze:Witam wszystkich:) Mam pytanie odnośnie tego brokera. Jestem początkujący na rynku Forex, dopiero zaczynam swoją przygodę na tej giełdzie. Chciałbym się dowiedzieć od osób, która podpisywały umowę z tym brokerem, co daje podpisanie takiej umowy. Do czego mnie ona zobowiązuje? Otóż zaniepokoił mnie fakt, iż dostałem ładnego maila, że wszystko jest za darmo, nawet jakieś książki mogę otrzymać... Zadzwoniłem do tego brokera i powiedzieli mi, że wszystko jest za darmo ale proszę dokładnie przeczytać umowę. W tym momencie wiedziałem już, że to jest jakiś haczyk. Może, ktoś z bardziej doświadczonych kolegów uświadomi mnie, czego mogę się spodziewać po XTB? :)
Forex nie jest dla początkujących.Otwórz demo a potem porozmawiamy.Nie daj się nabrać na reklamy.

XTB - Online Trading
Sprawdź najnowszą ofertę X-Trade Brokers
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
arasultras
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 12 kwie 2013, 02:09

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: arasultras »

Dużo ludzi pisze, że lepiej zacząć na normalnej platformie niż na demo, bo można wpaść w dziwne nawyki. Dlatego też pytam konkretnie o XTB.

tere
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 31 mar 2013, 15:04

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: tere »

Nie polecam Ci XTB, dzieją się tam dziwne rzeczy... Polecam BRE mimo, że są nowi są o wiele tańsi i solidniejsi.

Awatar użytkownika
gucio
Gaduła
Gaduła
Posty: 222
Rejestracja: 04 sie 2006, 14:15

Re: XTB

Nieprzeczytany post autor: gucio »