Price Action w praktyce - Strategia Intraday + Longterm
Re: Price Action w praktyce - Strategia Intraday + Longterm
Zapraszam do mojego dziennika który prowadzę na fx-forum
Gratki Kris, też się na to czaiłem ale zrobili nie w moim godzinach gry (patrz. po 18 nie gram).
Pozdro
Pozdro
Witam,
W temacie PA jeszcze dużego doświadczenia nie mam, ale staram się uczyć, i tutaj moje pytanko:
Czy oznaczone miejsce [long] jest prawidłowym miejscem szukania pozycji L? Czy może pomyliłem się z rysowaniem LT?
Proszę o pomoc
W temacie PA jeszcze dużego doświadczenia nie mam, ale staram się uczyć, i tutaj moje pytanko:
Czy oznaczone miejsce [long] jest prawidłowym miejscem szukania pozycji L? Czy może pomyliłem się z rysowaniem LT?
Proszę o pomoc

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"I am thankful to all those who said no. Because of them, I did it myself"
trust512 pisze:Witam,
Proszę o pomoc
też nie mam aż takiego doświadczenia ale zobacz sobie na wykres D1 albo wykres tygodniowy zostało przebite ważne wsparcie w okolicach 1,5270 i powstała spora luka więc ja bym poczekał aż kurs wypełni tą lukę i pójdzie dalej w dól bądź przebije linie tego wsparcia od dołu i wtedy będzie szedł w górę. Jednakże jeżeli wszedłeś tak jak oznaczyłeś no to 60 punktów zarobiłeś... wszystko zależy na jakich ramach czasowych grasz... OSOBIŚCIE MAM z tym problem bo na M15 jest kupuj a na D1 jest sprzedaj

- Dareczekart
- Pasjonat
Witamtrust512 pisze:Witam,
Proszę o pomoc
W mojej opinii rysowanie TL na 15min jest szalone dla początkujących. Forex jest wielki na D1 i w moim skromnym zdaniu powinieneś od tego zacząć. Podstawą jest S/R TL PPZ z D1 bo jest to bardziej wiarygodne i zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu. A oto przykład dla Ciebie przyjacielu. GBPUSD
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam, sledze ten temat juz od jakiegos czasu i nie ukrywam ze system sam w sobie ma sens .