Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców
Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow
BRE mam demo, czasami mam wrażenie, że laguje. Wykresy się wolniej wczytują niż Alior, przed chwila zamknalem pozycje też troche to trwało bałem się ze sie nie wstrzele, hmm poczekam na wiecej opini , Alior mnie ciekawi ale czytalem jakies opinie sprzed 2 lat o malej stabilności chociaz platforma wyglada solidnie
Witam.
Jestem początkującym, zacząłem grać na giełdzie Meta Trader 4, wersja demo.
I mam takie pytanko: dostałem 10.000 jednostek kredytu, zarobiłem już 540 jednostek (540 czystego zysku, żadnych strat).
Czy to dobry wynik? (dwa dni gry)
Oraz drugie pytanie: w jakich jednostkach jest wyrażony zysk/strata i stan konta?
Pozdrawiam
Dominik
Jestem początkującym, zacząłem grać na giełdzie Meta Trader 4, wersja demo.
I mam takie pytanko: dostałem 10.000 jednostek kredytu, zarobiłem już 540 jednostek (540 czystego zysku, żadnych strat).
Czy to dobry wynik? (dwa dni gry)
Oraz drugie pytanie: w jakich jednostkach jest wyrażony zysk/strata i stan konta?
Pozdrawiam
Dominik
Zysk/strata wyrażone są w walucie w której założyłeś konto demo. Najedź myszką w zakładce Nawigator na nazwe rachunku i wyświetli się stan z walutą.
Czy to dobry wynik? Zależy przy jakim ryzyku, obsunięciu, ilu pozycjach itd. Nie ekscytuj się za bardzo wynikami na demie.
Czy to dobry wynik? Zależy przy jakim ryzyku, obsunięciu, ilu pozycjach itd. Nie ekscytuj się za bardzo wynikami na demie.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Czy broker Forex4you oferuje konta ECN-owe ?