ForexTig3r pisze:Mówiłem, że ją kocham do marca mam wakacjeNowy500 pisze:wtf na eu teraz?
ale co tam sie stalo bo jestem nie w temacie
ForexTig3r pisze:Mówiłem, że ją kocham do marca mam wakacjeNowy500 pisze:wtf na eu teraz?
Hej Mosek,mosek pisze:Prowadzisz jakieś szkolenie bo bym sie zapisał z chęcią? Pytam poważnieZielonaMgielka pisze:
Dobrze wiedziec ze jestem brany za amatora LOL... w koncu mam 2012 jako date otwarcia konta
robsoy pisze:zwóccie uwae na wolumen na wzrostach i wskaznik a\d to bedziecie widzieć 1,34porównajcie to do innych impulsów wzrostowych , prędzej tutaj 1,31 będzie a może i 1,3070
moja analiza z ubiegłego tygodnia,często tak jest, że wick payrolls'ów dotyka ważny poziom techniczny i wyznacza low/max przyszłego ruchu kierunkowego
obstawiam przebicie 1,31 w przyszłym tygodniu, L'ki już puszczone po 1,29
Czekam na tą kompilacje z niecierpliwościąZielonaMgielka pisze:Hej Mosek,mosek pisze:Prowadzisz jakieś szkolenie bo bym sie zapisał z chęcią? Pytam poważnieZielonaMgielka pisze:
Dobrze wiedziec ze jestem brany za amatora LOL... w koncu mam 2012 jako date otwarcia konta
Nie prowadze szkolen chociaz myslalem o skompilowaniu jakiegos darmowego materialu... w ramach konsolidacji wiedzy oczywiscie :=)
Pozdrawiam
pełen cykl eliota,obecnie trwa korekta ABCNowy500 pisze:robsoy pisze:zwóccie uwae na wolumen na wzrostach i wskaznik a\d to bedziecie widzieć 1,34porównajcie to do innych impulsów wzrostowych , prędzej tutaj 1,31 będzie a może i 1,3070
wiec co duzo hajsu weszlo na L?
jak dla mnie to spekulacja. niech mnie ktos wyprodzi z bledu
Nie ma chętnych za zakup $, nawet złe dane z US nic nie dały, tak więc kompletna kapitulacja podaży.Nowy500 pisze:ale co tam sie stalo bo jestem nie w temacieForexTig3r pisze:Mówiłem, że ją kocham do marca mam wakacjeNowy500 pisze:wtf na eu teraz?