pasleczanin pisze:Tak więc żyję w Polsce,wydaje złotówki,zarabiam w Euro pracuję w całej europie.
Jeżeli chodzi o styl -DayTrading
-- Dodano: 28 wrz 2012, 21:03 --
Niestety świętego grala nie udało mi się odnaleźć.
Opracowałem jakiś tam system,sztywne zasady oraz MM 2%
Liczę się ze stratą, na szczęście posiadam wariant B-powrót do starej dobrej pracy i odkładanie € na drugą próbę.
Są to pieniądze które mogę stracić(dobrze było by nie), rodzinę zabezpieczyłem tak więc stres troszkę zredukowany.
Ecn widzi mi się najbardziej ale czy takie depo wystarczy?
MM-dużo złego o nich przeczytałem
Na co mam zwracać uwagę przy wyborze brokera. Jestem zielony w tych sprawach.
personov spróbuję jak pisałeś
Ja bym bardzo odradzał brokera ECN, przy tym kapitale.
Tym bardziej jeśli będziesz grał na większym lewarze.
Brokerzy ECN charakteryzują się poślizgami (w czasie danych dużymi) i brakiem dostępności danej jednostki waluty.
Przy tym kapitale bardzo możliwe, iż będziesz miał dużo gorsze warunki wejścia i wyjścia z pozycji, przy poślizgach łatwo możesz załapać MC STOP OUT. Przy tym kapitale chyba nie będzie scalpował, więc lepiej wybrać pewniejsze rozwiązanie jakim jest broker MM.
Co do strategii nadal mało wiemy.
Ogólnie rady kolegów, aby ostrożnie są jak najbardziej racjonalne - przy daytradingu zgadzam się 200%, aby mniejszymi kwotami i przy częstszych transakcjach rzeczywiście broker ECN zaoferował by lepsze warunki co do kosztów transakcji, ale ryzyko poślizgu nadal jest .
"Z grubej rury" to ja polował bym na dobre wejście w jakiś dłuższy trend i wtedy to ma to sens.
W tej chwili przykładowo wydaje się iż możemy zacząć 5 falę na EURUSD. To z kolei przyczyniło by się do umocnienia złotówki względem USD i standardowo 2 transakcję mega zyskowną mógłbyś odnieść na USDPLN w kwietniu/maju gdzie wszyscy będą wyprzedawać "ryzykowne aktywa". Na świetne wejście w złotko może być już za późno. Tutaj zdarza się historyczna okazja a potem "bajo".