Price Action w praktyce - Strategia Intraday + Longterm

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.

Czy podoba Ci się mój dziennik?

Tak
405
95%
Nie
21
5%

Liczba głosów: 426

JAREK67
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: JAREK67 »

Fx-Kris pisze:Jakoś na emeryturę trzeba zarobić Laughing na Zus nie ma co liczyć.
Ja w tym celu ćwiczę roboty. Małą łyżeczką są w stanie naprawdę zarabiać. Tylko to znowu tyle czasu wymaga. :/

Awatar użytkownika
Fx-Kris
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Fx-Kris »

Witam,

Jestem początkującym na rynku fx, zamierzam wypróbować proponowany przez FX-Krisa sposób gry, czy zda egzamin w moim przypadku, życie pokaże. Dużo lepiej by się czytało, gdyby nie było kłótni i uszczypliwości. Mam pytanie: jeśli cena przebije LT knotem lub korpusem i wróci do trend to poprawiasz LT czy uznajesz to za błędne wybicie i zostawiasz LT bez zmian, po staremu. Który z poziomów Fibo uznajesz za najważniejszy, 38,2; 50,0 czy 61,8 a może jeszcze inny.
Z LT trzeba na przykładach to pokazać. Jeśli wybiło i wróciło to jest fałszywe wybicie i nie poprawiam. Jeśli stało się to w dalszej przeszłości, a cena robi nowe dołki i szczyty to teoretycznie po przebiciu dołka lub górki można to naprostować, ale nie zawsze jest to pomocne i przydatne. wszystko zleży od danego przykładu.

To nie ja uznaje poziomy fibo tylko cena. Ja tylko szukam w rejonie od 38.2 -61.8 końca korekty i dodatkowych konfluencji. Bynajmniej najlepiej koncentrować się w okolicach 50%.

Dodano po 3 minutach:
JAREK67 pisze:Ja w tym celu ćwiczę roboty. Małą łyżeczką są w stanie naprawdę zarabiać. Tylko to znowu tyle czasu wymaga. n
Ja na to już czasu nie marnuje. Zarabiają tylko w pewnych okresach a potem tracą. Rynek forex zmienia się i nie jest taki sam. Zobacz jak pozmieniały się wielkości ADR od kilku lat. Nie wierze w roboty zdecydowanie bardziej ufam sobie.

Jeśli Tobie przynoszą pozytywny wynik to dobrze. Ja już się nie skuszę. :)