dziennik zero line poczatkujacy

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
dulf
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: dulf »

Technika to nie wszystko , trzeba jeszcze sporo praktyki .Na rynku są ciężkie sytuacje z tymi ZL gdzie cena tak kręci że praktycznie na różnych TF masz setupy w przeciwne strony .Ja też właściwie jestem początkujący w tym temacie , czasami upalę faktycznie fajne wejście,ale np. dzisiaj to aż mnie skręcało ze złości ,dosłownie minutę przed wystrzałem powiedziałem nie , nie otwieram - za bardzo ściemniają i brak ruchu , pewnie będzie konsola i odpuściłem :roll:
Prawda jest taka że , pewne sytuacje wydają się oczywiste po fakcie .Z tym H4 niby dobry setup , ale w momencie wyjścia jednak straszy duża świeca w przeciwnym kierunku , ale wiem że to specjalne zagrywki , muszę trochę bardziej uwierzyć w te kreski .
Ostatnio zmieniony 26 lip 2012, 23:02 przez dulf, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie spiesz się , zawsze zdążysz stracić .

m.prymus
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: m.prymus »

Dulf spojrz na rysunek tam gdzie zaznaczylem chyba by bylo najbezpieczniej wejsc.. co>???
chociaz z drugiej strony moze sie okazac, ze wchodzimy juz na strychu... a to jest tylko test pozziomu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

dulf
Pasjonat
Pasjonat

Tu już nie było czasu na wchodzenie,w każdym razie bardzo trudno, chyba że z oczekującego ,takie akcje rozgrywają się w minutach/sekundach .Ale trzeba by przewidzieć cały rozwój sytuacji .
Ja jeśli mam wchodzić z H4 lub H1 to ładuję z linii Open lub niżej świecy MomoZL ,o ile cena spada/rośnie do tego poziomu .Niebezpieczna nerwówka , poćwicz na demo , na pewno nigdy nie wchodzę na Break , bo cena w większości przypadków potrafi się cofnąć , jeśli już to na BreakOut :lol: .

m.prymus
Gaduła
Gaduła

co za roznica break czy brekout mozesz pokazac na wykresie?? z gory dzieki

dulf
Pasjonat
Pasjonat

Tak to wyglądało :
Obrazek