DM BZWBK - model ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
1
13%
Poza paroma minusami są ok
1
13%
Przeciętny
2
25%
Mają wiele wad
2
25%
Stanowczo odradzam:
2
25%

Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
Wirus pisze:Dzięki, ale ja mam MT4 nie z BZWBK, tylko inną. Mam na niej dwa rachunki rzeczywiste i jeden demo. Więc niekoniecznie menu Plik => Otwórz rachunek skieruje mnie do BZWBK ;)
Jakbyś się wysilił i napisał jaką dokładnie platformę masz to można było by Ci pomóc. Co znaczy mam inną platformę?

Pozdrawiam
Karol Marchewka

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

MaRCHeW pisze:Jakbyś się wysilił i napisał jaką dokładnie platformę masz to można było by Ci pomóc. Co znaczy mam inną platformę?
No wysilam się, ale muszę ostrożnie, żeby nie pęknąć ;)
Nie znam się na tym; po prostu mam ściągniętą kiedyś MT4, a konta były zakładane bez pośrednictwa platformy - demo przez www, real wiadomo jak. Wprowadzam je w ten sposób, że klikam status połączenia => login i wpisuję dane konta oraz serwera. Mam konta w XTB, Alpari i AM, więc ściąganie kolejnych platform nie miałoby sensu.

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.
Wirus pisze:
MaRCHeW pisze:Jakbyś się wysilił i napisał jaką dokładnie platformę masz to można było by Ci pomóc. Co znaczy mam inną platformę?
No wysilam się, ale muszę ostrożnie, żeby nie pęknąć ;)
Nie znam się na tym; po prostu mam ściągniętą kiedyś MT4, a konta były zakładane bez pośrednictwa platformy - demo przez www, real wiadomo jak. Wprowadzam je w ten sposób, że klikam status połączenia => login i wpisuję dane konta oraz serwera. Mam konta w XTB, Alpari i AM, więc ściąganie kolejnych platform nie miałoby sensu.
W załączniku masz pliki srv do dema i reala BZ WBK.