E-booki, książki - szukam, kupie, sprzedam, zamienie.

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Awatar użytkownika
Microbi
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Microbi »

Podejrzewam że więcej jest zarabiających Panów Józków niż ludzi z przereklamowaną licencją :-) Ta cała teoretyczna wiedza nie jest warta złamanego grosza, a tym bardziej czasu na naukę teorii która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Przynajmniej mam taką opinię.

czuki
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: czuki »

Ale adwokaci bez licencji, komornik? Kurde, przewodnik czy taksówkarz Ok, ale bez przesady... Kuchenki instalowanej przez gościa, którego wiedza nie została przez nikogo sprawdzona też bym nie chciał mieć... Jaja sobie jakieś robią.

Michal87
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Michal87 »

Aplikacje mają być skrócone o kilka miesięcy a nie zniesione całkowicie - jestem studentem V roku prawa ;)
Minister Gowin chce poddać prokuratorów pod kontrolę sejmu a wyższe stanowiska załatwiać po znajomości czyli typowe polskie dziadostwo i kolesiostwo. To temat o pozycjach książkowych a nie polityce więc już więcej nie będę spamować ;)

Awatar użytkownika
Cancer0s
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Cancer0s »

Potrzebuje do magisterki kilka ciekawych ebooków - nie chce mi się za każdym razem chodzić do biblioteki ;)

Chodzi mi głównie o ebooki nie skany...chyba, że dobrej jakości to jestem skłonny sobie sformatować.

Wymienię je na wartościowe książki z analizy technicznej znanych autorów, których jestem w posiadaniu lub inne rzeczy.

Kilka przykładowych tytułów:
- Mikołaj Rylski wyłącz emocje włącz zyski
- Krzysztof Kochan, Forex vademecum inwestora walutowego

itp.
Zapraszam na moją nową stronę -> klik w "WWW". Codzienne analizy i komentarze.

Awatar użytkownika
iwan
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: iwan »

Jak widze na stronie wydawcy sa juz dostene nowe ksiazki Al brooksa: