E-booki, książki - szukam, kupie, sprzedam, zamienie.
Aplikacje mają być skrócone o kilka miesięcy a nie zniesione całkowicie - jestem studentem V roku prawa 
Minister Gowin chce poddać prokuratorów pod kontrolę sejmu a wyższe stanowiska załatwiać po znajomości czyli typowe polskie dziadostwo i kolesiostwo. To temat o pozycjach książkowych a nie polityce więc już więcej nie będę spamować

Minister Gowin chce poddać prokuratorów pod kontrolę sejmu a wyższe stanowiska załatwiać po znajomości czyli typowe polskie dziadostwo i kolesiostwo. To temat o pozycjach książkowych a nie polityce więc już więcej nie będę spamować

Potrzebuje do magisterki kilka ciekawych ebooków - nie chce mi się za każdym razem chodzić do biblioteki 
Chodzi mi głównie o ebooki nie skany...chyba, że dobrej jakości to jestem skłonny sobie sformatować.
Wymienię je na wartościowe książki z analizy technicznej znanych autorów, których jestem w posiadaniu lub inne rzeczy.
Kilka przykładowych tytułów:
- Mikołaj Rylski wyłącz emocje włącz zyski
- Krzysztof Kochan, Forex vademecum inwestora walutowego
itp.

Chodzi mi głównie o ebooki nie skany...chyba, że dobrej jakości to jestem skłonny sobie sformatować.
Wymienię je na wartościowe książki z analizy technicznej znanych autorów, których jestem w posiadaniu lub inne rzeczy.
Kilka przykładowych tytułów:
- Mikołaj Rylski wyłącz emocje włącz zyski
- Krzysztof Kochan, Forex vademecum inwestora walutowego
itp.
Zapraszam na moją nową stronę
klik w "WWW". Codzienne analizy i komentarze.

Jak widze na stronie wydawcy sa juz dostene nowe ksiazki Al brooksa:
1. Trading Price Action Trading Ranges: Technical Analysis of Price Charts Bar by Bar for the Serious Trader
2. Trading Price Action Reversals: Technical Analysis of Price Charts Bar by Bar for the Serious Trader
3. Trading Price Action Trends: Technical Analysis of Price Charts Bar by Bar for the Serious Trader
Ma ktos do udostepnienia?
Z gory dziekuje.