Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

Songo89K pisze:Jeden pisał "graj tak" a drugi"stary odpuść sobie,graj tak ! ".
Przez to wszystko się już pogubiłem,i sam nie wiem jak...
Ciekawy problem.. realny..
Jeśli nie kłopot opisz takie 2 przypadki.. co to za rady były?
Songo89K pisze:Skaczę miedzy tfami,przez co widzę okazję na S,a na innym interwale w tym samym miejscu na L.
Mi to pachnie brakiem ogólnego planu na "zagrania",nierozumne łapanie okazji.. bo jakiś patern,sygnał.. i pewnie nie nadaje priorytetów poszczególnym ruchom na danym TF.
Songo89K pisze:,tylko staram się zrozumieć sentyment
jak to robisz?
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Co do dziennika,bardzo długo się zbierałem,bo nie chciałem wejść i zamknąć za chwilę dziennika,jednak kompromitacja przyszła zbyt wcześnie.
Masz na myśli MC? Chyba niewłaściwie do tego podchodzisz. Straty, to część biznesu. Każdego.
.Nie mając żadnej strategii na walkę,to tylko można po pysku dostać
Właśnie. Dziennik powinien pomóc Ci uporządkować pewne rzeczy.
Skaczę miedzy tfami,przez co widzę okazję na S,a na innym interwale w tym samym miejscu na L.