Co na początek?

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Awatar użytkownika
Mateusz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 43
Rejestracja: 06 maja 2012, 11:37

Co na początek?

Nieprzeczytany post autor: Mateusz »

Witam, jako że zainteresowałem się rynkiem Forex oraz od jakiegoś czasu gram na demie chciałbym od czegoś konkretnego zacząć. Tylko od czego... Materiały jest tyle ,że nie wiem od czego zacząć. Poznałem w miarę platformę MT4 , podstawowe pojęcia też rozumiem, obecnie studiuję świece oraz formacje świec. Pytanie co dalej? Mam stosować jakieś wskaźniki? Trochę poczytałem o strategii ZL ale to wyższa szkoła jazdy jak narazie. Będę wdzięczny za odpowiedzi mniej więcej w jakiej kolejności zacząć to wszystko ogarniać.

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Price Action, filmy Asmodeusa i więcej nie trzeba.

stapik
Bywalec
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 16 paź 2011, 16:48

Nieprzeczytany post autor: stapik »

W zupełności się zgadzam. istna kopalnia wiedzy dostępna za darmo.
Szkoda że nie nagrywa dalej :(

Awatar użytkownika
Mateusz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 43
Rejestracja: 06 maja 2012, 11:37

Nieprzeczytany post autor: Mateusz »

Jakiś link może? Chodzi i asmodeus8 ? Jego stronka nie istnieje już.

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »


Awatar użytkownika
men_28
Bywalec
Bywalec
Posty: 18
Rejestracja: 11 mar 2012, 16:42

Nieprzeczytany post autor: men_28 »

Ja na sam początek wybrałbym dobrą platformę. Moim zdaniem dobrym wyborem byłby GO4X ponieważ Każdy nowy inwestor na start otrzyma 500 zł, a więc jest okazja na samym początku zwiększyć kapitał początkowy. Dodatkowo mamy możliwość wygrania atrakcyjnych cennych nagród. Jeżeli jest, ktoś zainteresowany to odsyłam do strony https://www.go4challenge.pl/

Cadermo

Nieprzeczytany post autor: Cadermo »