Darkey pisze:Nie znam się w ogóle ma twojej metodzie gry
Moja metoda to kombinacja gry na s/r i zl - metoda powstawała bardzo długo - oj długo. Wszystko opierałem tylko i wyłącznie na własnych obserwacjach - nigdy nie stosowałem - czegoś co nie zostało przeze mnie dokładnie zrozumiane i opisane swoim słowami.
Darkey pisze:klonmarcin ty zawsze masz taki porządek na wykresie ? Bo u mnie to istny burdel mam Confused
Korzystasz z kilku okien na różne TF? Zafascynowany twoim stylem gry wywaliłem wszystkie wskaźniki i powracam na demo by testować ZL mam nadzieję że pojmę twój styl gry i z czasem stanie się także moim. Mam tylko nadzieję że przede mną w miarę krótka droga Smile
Darkey pisze:Korzystasz z kilku okien na różne TF?
Na każdym oknie mam odpalony inny TF - ale w głównym oknie przełączam się między D1 a h1 - m15 bardzo rzadko.
Korzystam tak naprawdę tylko z trzech okien - jedno całkiem czysty wykres - same świece bez żadnych "ulepszaczy" - stosuję go często do pokazywania zagrań i gdy przeglądam inne pary lub wysokie TF - wtedy kreski nie zasłaniają mi sytuacji. Drugie okno to to pokazane we wcześniejszych postach - główne okno na którym gram - zawiera miniaturki innych TF, pipsometer, dużą wyraźną aktualną cenę i poziomy wg, których gram - kolory - im grubsza kreska tym pochodzi z wyższego TF - zielona dotyczy możliwości wystąpienia sygnału na L - natomiast pomarańczowa sygnału na S - oczywiście jeśli np. pomarańczowa nie zostanie złamana - to daje sygnał S - tak jak dzisiaj przed południem - natomiast jeśli np. ta górna pomarańczowa zostanie złamana to da mi wstępny sygnał na L.
Trzeci wykres zawiera wskaźnik MoneyManagment, wizualizację D1, wizualizację h1 na m15, godziny otwarcia poszczególnych sesji i która aktualnie jest "czynna", wskaźnik co i kiedy jak będą dane publikowane oraz luktom visual order editor.
Muszę mieć zawsze porządek - inaczej "źle" się z tym czuję.