Droga do zwycięstwa

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.

Zwyciężymy?

Czas głosowania minął 14 sie 2012, 18:21

Tak
0
Brak głosów
Nie
0
Brak głosów

Liczba głosów: 0

Awatar użytkownika
Darkey
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Darkey »

Podoba mi się twoje spojrzenie na rynek, zwłaszcza że bardzo dobrze Ci idzie, z takich ludzi warto brać przykład. Nie znam się w ogóle ma twojej metodzie gry :cry: coś tam próbuję z S/R mniej więcej też się pokrywa tylko że gdy rysuje sobie S/R to jest ich sporo jedna zadziała inna nie tak to już jest :) klonmarcin ty zawsze masz taki porządek na wykresie ? Bo u mnie to istny burdel mam :?
Korzystasz z kilku okien na różne TF? Zafascynowany twoim stylem gry wywaliłem wszystkie wskaźniki i powracam na demo by testować ZL mam nadzieję że pojmę twój styl gry i z czasem stanie się także moim. Mam tylko nadzieję że przede mną w miarę krótka droga :)

edit: jeszcze takie pytanie na boczku rysujesz dwa rodzaje kresek jedne zielone drugie pomarańczowe kolor zależy od TF? Raz wykorzystane ZL przestaje obowiązywać? Póki co cofam się w czasie jeśli chodzi o twój dziennik i poczytam co i jak :) Widzę że dalej wymiatasz to oby tak dalej. Powodzenia
“Obstacles can’t stop you. Problems can’t stop you. Most of all, other people can’t stop you. Only you can stop you.”J. Gitomer
"Otwórz oczy, pajacu." Sokrates

Awatar użytkownika
klonmarcin
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: klonmarcin »

Darkey pisze:Nie znam się w ogóle ma twojej metodzie gry
Moja metoda to kombinacja gry na s/r i zl - metoda powstawała bardzo długo - oj długo. Wszystko opierałem tylko i wyłącznie na własnych obserwacjach - nigdy nie stosowałem - czegoś co nie zostało przeze mnie dokładnie zrozumiane i opisane swoim słowami.
Darkey pisze:klonmarcin ty zawsze masz taki porządek na wykresie ? Bo u mnie to istny burdel mam Confused