AliorTrader - ECN.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
2
6%
Poza paroma minusami są ok
13
41%
Przeciętny
7
22%
Mają wiele wad
5
16%
Stanowczo odradzam
5
16%

Liczba głosów: 32

PAMIKA
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: PAMIKA »

Jestem początkującym i ciągle w fazie nauki gry na forexie (testy wersji demo rożnych platform) i z tego co się orientuję dźwignia a lot to dwie różne sprawy.

Reasumując jestem narażony na dużą ilość błędów a mniejsza dźwignia dawała by mi szansę by moje błędy były mniej bolesne (np. na EUR/USD zamkniecie pozycji stratnej 10 pipsów przy locie 0,1 , ok. 400 złotych wartość transakcji, dźwigni 1:100 daje stratę ok 40 złotych a przy tym samym locie na dźwigni 1:10 daje stratę około 4 złote) oczywiście druga strona medalu to taka, że miał bym wówczas mniejsze zyski. Jednak dla mnie (początkującego) była by to opcja idealna - oczywiście zakładając, że Alior Trader nie stosuje takiej samej prowizji od transakcji przy rożnych dźwigniach (np. przy dolarze 0,1 lota prowizja wynosi 2,1 złotych na dźwigni 1:100 a przy dźwigni 1:10 i tym samym locie powinna wynosić 0,21 złotych).

Chyba, że coś źle rozumuję/pojmuję w takim razie proszę o sprostowanie.

Stąd moje wcześniejsze pytanie na które nie odpowiedziałeś mi jednoznacznie słowami "jeśli tylko chcesz" i dalej nie wiem czy dźwignia 100 jest narzucona czy jest możliwość gry/zmiany w koncie na niższe dźwignie.
Dodatkowo proszę o odpowiedź jak wygląda prowizja przy niższych dźwigniach jeżeli takowe w Alior Trader istnieją.

Awatar użytkownika
rabit
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: rabit »

PAMIKA zamiast 0.1 lota otwierasz 0.01 lota to tak jakbys zmniejszyl dwignie do 1:10 .
Ze mnie dupa nie trejder!!! :D

PAMIKA
Bywalec
Bywalec

Zgadza się ale Alior Trader chyba nie ma takiego niskiego lota a jedynie 0,1.

Awatar użytkownika
rabit
Pasjonat
Pasjonat