Witam mam taki problem na Alior Trader!
chodzi mi o otwarcie pulpitów (pisze mi że została maksymalna otwarta ilość pulpitów 10) a tak naprawde mam ich otwartych tylko 4. (a chce utworzy jeszcze jeden i nie moge)
dwa dni temu było wszytko ok. Nagrałem tylko od nowa windowsa bo komputer się ciął. i wgrałem od nowa Aliora i zaczął występować ten problem.
a dwniej mogłem mieć te 6 lub 7 pulpitów.
ze 4 razy już odnistalowywałem aliora i wgrywałem i nic nie pomaga usuwałem i tworzyłem nowe pliki i całe katalogi "My workspaces" i ciągle tylko moge 4 max, a jak klikam że chce jeszcze jeden to (pisze ze jest 10).
1. pulpit to taki mój startowy (Alior Trader1) to tam mam Racunek, Otwarte pozycje, Złóż zlecenie itd...
2. pulpit to Dax i mam tam porobione te zakładki, wykres 4-godziny, 1-godzina, 30-min i 15-min (dlatego tak bo na każdym czasie mam inaczej poustawiony wykres i inne ustawienia oscylatorów)
3.pulpit DJ (tak podobnie jak dax ustawiony)
4.pulpit edek (tak podobnie jak dax ustawiony)
5. no i już piątekgo nie moge co potrzebuje!
Witam wszystkich.
Chciałem poruszyć temat blokowania wykresów na platformie Alior Trader.
Od dwóch tygodni nie mam możliwości wyświetlania wykresów.
Jeśli chcę wyświetlić wykres, to pokazuje się komunikat:
"Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu"
Jedyne czego się dotąd dowiedziałem, to że wyświetlanie wykresów zablowało mi BM Alior Banku.
Czy u Was wykresy chodzą bez problemu?
Czy ktoś miał do czynienia z podobną sytuacją, to znaczy z celowym blokowaniem wykresów przez BM Alior?
Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, że broker blokuje wykresy swoim klientom.
BM Alior Bank od 2012.02.21 blokuje mi wyświetlanie wykresów na platformie Alior Trader. Używałem wyłącznie wykresów świecowych, wykresów liniowych i wskaźnika RSI. Absolutnie niczego więcej. Alior zablokował mi wykresy bez uprzedzenia. Pomóżcie ...
adar pisze:"Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu"
Jedyne czego się dotąd dowiedziałem, to że wyświetlanie wykresów zablowało mi BM Alior Banku.
Zwykły błąd w oprogramowaniu, a nie blokada ze strony Aliora. Opisz dokładnie problem na forum, tzn. w jakich okolicznościach występuje błąd, załącz screenshot, a także swój workspace.
Jeżeli uda mi się odtworzyć ten błąd to prześlę go do PFSoft.
Po włączeniu programu, w miejscach gdzie powinny być wykresy nie ma nic, jest po prostu pusto. Tak jest w przypadku każdego pulpitu, również tych, które zawiera instalka.
Ponadto w menu brakuje opcji tyczącej wykresów.
Panele: rachunek, otwarte pozycje, zlecenia bieżące, złóż zlecenie ... są widoczne i działają.
Wykresy przestały się pokazywać tuż po mojej rozmowie telefonicznej z Panem Dariuszem Wiśniewskim, który zadzwonił do mnie 21 lutego, w sprawie usunięcia problemów, "które mam z połączeniem" (mnie więcej tak to ujął) i któremu przesłałem pliki, których chciał ode mnie.
Przed telefonem od Pana Wiśniewskiego nie zgłaszałem problemów z połączeniem, mimo to Pan Wiśniewski zadzwonił do mnie, i poprosił o kilka plików, wypytywał mnie o moje prace, o ilość wykresów w moich pracach.
Zaraz po rozmowie z Panem Wiśniewskim wykresy przestały się ukazywać, ale wtedy on już nie oddzwonił, aby usunąć problem.
Żaden pracownik Alior nie skontaktował się, aby ten problem rozwiązać. Otrzymałem tylko lakoniczne maile, oto one:
-
Środa, 22 Lutego 2012 13:43
Szanowny Panie,
Dziękujemy za przesłane pliki. W tym momencie dokonywana jest analiza Pana połączenia oraz pobieranych danych z serwera AliorTrader. Do czasu analizy system automatycznie dokonał blokady możliwości wyświetlania wykresów oraz pobierania danych z nimi związanymi. Jak tylko analiza zostanie zakończona – funkcjonalność wykresów zostanie ponownie włączona.
Pozdrawiam,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Biuro Maklerskie
-
Środa, 22 Lutego 2012 14:10
Szanowny Panie,
Uprzejmie wyjaśniam, że mój telefon nie miał nic wspólnego z zablokowaniem Panu dostępu do wykresów na platformie Alior Trader. Moją intencją było uzyskanie informacji, czy nie ma Pan problemów z aplikacją oraz czy działa ona po Pana stronie w sposób poprawny.
Wyjaśniam, że „zablokowanie możliwości wyświetlania wykresów” spowodowane zostało automatycznie, a funkcjonalność zostanie odblokowana w najbliższym czasie.
Pozdrawiam,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Biuro Maklerskie
-
Data 27-02-2012 14:39:22
Treść:
Szanowny Panie,
Zablokowanie możliwości wyświetlania wykresów spowodowane zostało przez
system automatycznie, ze względu na dużą ilość jednocześnie pobieranych danych
historycznych. Funkcjonalność zostanie włączona ponownie, o czym niezwłocznie Pana
poinformujemy.
Z poważaniem,
Michał Rakowski
-
Te maile, to wszystko co Alior mi dotąd przekazało. Żadnej innej pomocy nie uzyskałem, mimo wielokrotnego zgłaszania problemu mailowo, na infolinii, na platformie bankowości internetowej.
BM Alior Bank od 2012.02.21 blokuje mi wyświetlanie wykresów na platformie Alior Trader. Używałem wyłącznie wykresów świecowych, wykresów liniowych i wskaźnika RSI. Absolutnie niczego więcej. Alior zablokował mi wykresy bez uprzedzenia. Pomóżcie ...
dziwna sytuacja...
Wedlug mnie, ich system dostawal za duzo zapytan i stwierdzil ze udostepniasz gdzies dalej ich wykresy obciazajac serwer, wiec odcial Cie automatycznie. To nie MM zeby oplacalo mu sie utrudniac zabawe.
Korzystales z programu w jakis niestandardowy sposob?
Jesli nie, to maja niezly burdel u siebie. Pozostaje Ci tylko meczyc ich telefonami.
Koniecznie daj znac jak sprawa sie zakonczyla!
analizy rob poki co u innego brokera.
pozdrawiam