Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców
Panowie, nie chodziło mi o wynik.
Chodziło mi aby w okienku zakupu pary walutowej SL i TP można było ustawiać za pomocą poziomu pipsów a nie konkretnej kwoty. Jako, że jestem początkujący ułatwiłoby mi to zadanie.
Widziałem chyba takie coś na filmiku oneworldbroker - pani sobie ustawiała właśnie ile pipsów chce przeznaczyć na SL I TP
Chodziło mi aby w okienku zakupu pary walutowej SL i TP można było ustawiać za pomocą poziomu pipsów a nie konkretnej kwoty. Jako, że jestem początkujący ułatwiłoby mi to zadanie.
Widziałem chyba takie coś na filmiku oneworldbroker - pani sobie ustawiała właśnie ile pipsów chce przeznaczyć na SL I TP
Ja takiej opcji nie mam . Nie łatwiej wpakować Luktom Visual Order Editor?wilczasty pisze: Widziałem chyba takie coś na filmiku oneworldbroker - pani sobie ustawiała właśnie ile pipsów chce przeznaczyć na SL I TP
Za Offtop . Po prostu post do usunięcia.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2012, 20:34 przez Cadermo, łącznie zmieniany 1 raz.
a wcześniej polecamIndyInwes pisze:Zdecydowanie łatwiej wpakować Luktom Visual Order Editor.
http://www.forex-nawigator.biz/dyskusje ... php?t=8700
Dziękuję i pozdrawiam.
-
- Pasjonat
Są do tego wskaźniki ale polecam potrenować oko i samemu kreślić. Z czasem wejdzie Ci w krew i wiele więcej z tego wyciągniesz.Jak kreślić formacje na wykresach (motyle, kraby itp.)? Czy jest jakiś program do tego? Czy też ręcznie te odległości się dodaje, dzieli, mnoży itp. łączy i kolorkami wypełnia?
Akceptowalne odchylenie cenowe może zapobiec rekwotowaniu (ponownym zapytaniu o cenę i otwarcie zlecenia). Dzięki temu zgadzamy się na X pipsów różnicy względem tej po której kliknęliśmy BUY/SELL. Przykład:forexsowicz91 pisze:W oknie składania zleceń jest opcja "Włącz maksymalne odchylenie od kwotowanej ceny", przeczytałem w poradniku wyjaśnienie tego, lecz nie rozumiem. W jaki sposób działa ta opcja i jak pomaga nam przy dużej zmienności rynku?