
Dukascopy - ECN
Dziś już demo chodzi poprawnie. Wykresy ładują się szybko. Najdłużej chwilę po włączeniu platformy, do kilku-kilkunastu sekund, potem max.3-4. Można testować
. Za niedogodności w imieniu brokera przepraszamy.

ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Niniejszym zgłaszam dzisiaj od godziny 19:01 do chwili obecnej (zobaczymy jak jeszcze długo) brak możliwości zalogowania się na platformę Dukascopy żadną możliwą drogą (ani aplikacje javy ani web). Napisałem do dukasa reklamacje bo mam spore zlecenia otwarte i miałem dołożyć hedge np na eur/chf a tu nie ma dostępu! Pan Przemysław Wojtyna nie odpowiada na SKYPE, emaile ani na telefon (dzwoniłem na podany nr do Szwajcarii). Chciałbym się teraz dowiedzieć kto mi zapłaci za stracone pozycje???
Witaj,
Właśnie odpisalem Ci na PW na forum Forex Clubu. Po 18 wylaczylem platformę i obecnie mam pod ręka tylko iPada jednak jakieś 5-10min temu bez problemu sie polaczylem z platforma mobilna. Sa kwotowania, wykresy, stan konta i mozna zawierać transakcje. Jeśli ktoś miał jeszcze taki problem to proszę dać znac a bedzie możliwa weryfikacja czy był on globalny czy występował tylko u Ciebie.
W sytuacji, gdy tylko Ty miałeś problem z połączeniem to pozostaje zawsze kontakt telefoniczny z brokerem i obsługa zlecenia właśnie w ten sposob. Należy sie kontaktować z odpowiednim działem lub na numer ogólny skad nastąpi przekierowanie.
Jeśli kłopot miał charakter globalny to mozna reklamować. Na razie nikt poza Toba tego nie zgłosił.
Dodano po 3 minutach:
Pan Wojtyna o tej godzinie juz nie pracuje. Kontakty poniżej.
Live trading Support (24h)
+41 (0) 22 799 48 48
+41 (0) 22 799 48 38
Właśnie odpisalem Ci na PW na forum Forex Clubu. Po 18 wylaczylem platformę i obecnie mam pod ręka tylko iPada jednak jakieś 5-10min temu bez problemu sie polaczylem z platforma mobilna. Sa kwotowania, wykresy, stan konta i mozna zawierać transakcje. Jeśli ktoś miał jeszcze taki problem to proszę dać znac a bedzie możliwa weryfikacja czy był on globalny czy występował tylko u Ciebie.
W sytuacji, gdy tylko Ty miałeś problem z połączeniem to pozostaje zawsze kontakt telefoniczny z brokerem i obsługa zlecenia właśnie w ten sposob. Należy sie kontaktować z odpowiednim działem lub na numer ogólny skad nastąpi przekierowanie.
Jeśli kłopot miał charakter globalny to mozna reklamować. Na razie nikt poza Toba tego nie zgłosił.
Dodano po 3 minutach:
Pan Wojtyna o tej godzinie juz nie pracuje. Kontakty poniżej.
Live trading Support (24h)
+41 (0) 22 799 48 48
+41 (0) 22 799 48 38
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Jeśli masz na myśli numer +371 67 399 011, to jest on na Łotwę, nie do Szwajcarii. Jest po godzinach pracy, więc normalne, że nikt nie odbiera. Nie ma do nich jakiegoś telefonu alarmowego? Przez ostatnie dwa dni były problemy z kontami demo, ale dziś wszystko w porządku.
Pisz, co nowego w tej sprawie, będę pilnie śledził, bo właśnie jestem w trakcie otwierania realnego konta w Dukascopy Europe, więc temat bardzo mnie interesuje.
Pisz, co nowego w tej sprawie, będę pilnie śledził, bo właśnie jestem w trakcie otwierania realnego konta w Dukascopy Europe, więc temat bardzo mnie interesuje.
Świece japońskie: http://forex-nawigator.biz/forum/swiece ... ml#p527248
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Przepraszam ale przesłałem zrzuty ekranu, logi emailem i itd do Pana Przemysława jednoznacznie obrazujące ewidentne problemy platformy! Poniosłem własnie duże straty na parze EUR/CHF z powodu niemożliwości zalogowania się a nie jestem w stanie się porozumieć z działem Live w Szwajcarii przez telefon!raposo pisze:Witaj,
Właśnie odpisalem Ci na PW na forum Forex Clubu. Po 18 wylaczylem platformę i obecnie mam pod ręka tylko iPada jednak jakieś 5-10min temu bez problemu sie polaczylem z platforma mobilna. Sa kwotowania, wykresy, stan konta i mozna zawierać transakcje. Jeśli ktoś miał jeszcze taki problem to proszę dać znac a bedzie możliwa weryfikacja czy był on globalny czy występował tylko u Ciebie.
W sytuacji, gdy tylko Ty miałeś problem z połączeniem to pozostaje zawsze kontakt telefoniczny z brokerem i obsługa zlecenia właśnie w ten sposob. Należy sie kontaktować z odpowiednim działem lub na numer ogólny skad nastąpi przekierowanie.
Jeśli kłopot miał charakter globalny to mozna reklamować. Na razie nikt poza Toba tego nie zgłosił.
Dodano po 3 minutach:
Pan Wojtyna o tej godzinie juz nie pracuje. Kontakty poniżej.
Live trading Support (24h)
+41 (0) 22 799 48 48
+41 (0) 22 799 48 38
Dodano po 3 minutach:
Dodam, że platforma dalej nie działa! Aplety javy wyrzucają błędy połączenia z serwerem natomiast platforma WEB błąd API.
Ok, jednak na razie nie moge potwierdzić, ze to problem dotyczący wszystkich klientów, a więc jakaś awaria serwera Live. Jeśli wiecej osób zgłosi, ze cos takiego miało miejsce to bedzie jasność. Ja zalogować sie moge, zawierać transakcje tez.
Pan Przemysław i tak nie moze asystowac w handlu poprzez telefon więc w przypadku, gdy nie zna sie angielskiego i nie ma sie dostepu do platformy to pozostaje poprosić kogoś o przysługę. Na to innej rady nie ma.
Jeszcze raz napisze - jeśli ewidentnie wina bedzie leżała po stronie brokera to reklamacja powinna zostać uwzględniona. Dzis pisałem mi juz o problemach z połączeniem, które u mnie nie wystąpiły więc wszystko niebawem sie wyjaśni.
Dodano po 2 minutach:
Ja mam już dostęp do komputera i normalnie się zalogowałem. Spróbuj wejść na JForex bezpośrednio ze strony brokera.
Pan Przemysław i tak nie moze asystowac w handlu poprzez telefon więc w przypadku, gdy nie zna sie angielskiego i nie ma sie dostepu do platformy to pozostaje poprosić kogoś o przysługę. Na to innej rady nie ma.
Jeszcze raz napisze - jeśli ewidentnie wina bedzie leżała po stronie brokera to reklamacja powinna zostać uwzględniona. Dzis pisałem mi juz o problemach z połączeniem, które u mnie nie wystąpiły więc wszystko niebawem sie wyjaśni.
Dodano po 2 minutach:
Jakie dokładnie są to błędy?rimorbod pisze:Dodam, że platforma dalej nie działa! Aplety javy wyrzucają błędy połączenia z serwerem natomiast platforma WEB błąd API.
Ja mam już dostęp do komputera i normalnie się zalogowałem. Spróbuj wejść na JForex bezpośrednio ze strony brokera.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 20:24 przez raposo, łącznie zmieniany 1 raz.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Przepraszm, ale ja nie mogę sobie pozwolić na takie straty - napisałem do Ciebie na PW abyś mi podał swój nr telefonu i zadzwonił do Szwajcarii wyjaśnić tę sytuację. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji - na pewno stanowisko Dukaskopy zamieszczę tutaj w tym wątku.
ps. Piszesz z komórki na forum???
ps2. Miałem tego nie pisać ale w tej sytuacji napiszę - dzisiaj straciłem też kilkaset dolarów przez działanie nakładki Lutkom Manual Trader. Miałem chwilową utratę połączenia z brokerem a po uzyskaniu połączenia ta nakładka zamknęła mi otwartą przez nią pozycję! Do tej pory nie wiem dlaczego - Pan Jan Jabłoński kazał mi przesłać logi. Dodam, że miałem wyłączone SL, trailer stop itd - natomiast w logach dukascopy widać wyraźnie jak Lutkom Manual Trader ustawia SLe!
ps. Piszesz z komórki na forum???
ps2. Miałem tego nie pisać ale w tej sytuacji napiszę - dzisiaj straciłem też kilkaset dolarów przez działanie nakładki Lutkom Manual Trader. Miałem chwilową utratę połączenia z brokerem a po uzyskaniu połączenia ta nakładka zamknęła mi otwartą przez nią pozycję! Do tej pory nie wiem dlaczego - Pan Jan Jabłoński kazał mi przesłać logi. Dodam, że miałem wyłączone SL, trailer stop itd - natomiast w logach dukascopy widać wyraźnie jak Lutkom Manual Trader ustawia SLe!
rimorbod,
Mam za mało danych by cokolwiek wyjaśnić. W dodatku, nie mogę zarządzać pozycjami na Twoim koncie.
Mam za mało danych by cokolwiek wyjaśnić. W dodatku, nie mogę zarządzać pozycjami na Twoim koncie.
Pisałem z iPada ale już jestem przy komputerze i zamieszczam screeny potwierdzające, że platforma real działa. Zamieszczam zrzuty z każdej platformy.rimorbod pisze:ps. Piszesz z komórki na forum???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 20:29 przez raposo, łącznie zmieniany 1 raz.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Podaję błędy:
java.io.FileNotFoundException: https://www.dukascopy.com/client/live/j ... 1.1.25.jar
at sun.reflect.GeneratedConstructorAccessor16.newInstance(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection$6.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getChainedException(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInputStream(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.https.HttpsURLConnectionIm ... nputStream(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doRequest(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doGetRequestEX(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.isUpdateAvailable(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.isUpdateAvailable(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResourceCacheEntry(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResourceCacheEntry(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResource(Unknown Source)
at com.sun.javaws.LaunchDownload$DownloadTask.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: java.io.FileNotFoundException: https://www.dukascopy.com/client/live/j ... 1.1.25.jar
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInputStream(Unknown Source)
at java.net.HttpURLConnection.getResponseCode(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.https.HttpsURLConnectionIm ... sponseCode(Unknown Source)
... 13 more
Jak wstawić obrazek? Dodam zaraz zrzuty ekranu z aplikacji web i błędy z aplikacji JAVY
Dodano po 2 minutach:
java.io.FileNotFoundException: https://www.dukascopy.com/client/live/j ... 1.1.25.jar
at sun.reflect.GeneratedConstructorAccessor16.newInstance(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection$6.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getChainedException(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInputStream(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.https.HttpsURLConnectionIm ... nputStream(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doRequest(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.BasicHttpRequest.doGetRequestEX(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.isUpdateAvailable(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.isUpdateAvailable(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResourceCacheEntry(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResourceCacheEntry(Unknown Source)
at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.getResource(Unknown Source)
at com.sun.javaws.LaunchDownload$DownloadTask.call(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: java.io.FileNotFoundException: https://www.dukascopy.com/client/live/j ... 1.1.25.jar
at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInputStream(Unknown Source)
at java.net.HttpURLConnection.getResponseCode(Unknown Source)
at sun.net.www.protocol.https.HttpsURLConnectionIm ... sponseCode(Unknown Source)
... 13 more
Jak wstawić obrazek? Dodam zaraz zrzuty ekranu z aplikacji web i błędy z aplikacji JAVY
Dodano po 2 minutach:
Prosiłem abyś zadzwonił do Szwajcarii i wyjaśnił dlaczego ja się nie mogę zalogować! Mogę przesłać błędy zrzuty ekranu, logi z javy na dowolny email!raposo pisze:rimorbod,
Mam za mało danych by cokolwiek wyjaśnić. W dodatku, nie mogę zarządzać pozycjami na Twoim koncie.
Pisałem z iPada ale już jestem przy komputerze i zamieszczam screeny potwierdzające, że platforma real działa. Zamieszczam zrzuty z każdej platformy.rimorbod pisze:ps. Piszesz z komórki na forum???
To już osobna sprawa, którą wyjaśnić należy z autorami oprogramowania. Nabywa je się bezpośrednio od luktom.biz. My z jego sprzedaży absolutnie nic nie mamy. Podczas moich testów ani czasu od którego stosuję te narzędzie nic podobnego mi się nie przytrafiło. Również żadna osoba mi znana, która używała LMT nie zgłaszała czegoś podobnego. Logi wyjaśnią wszystko.rimorbod pisze:Miałem chwilową utratę połączenia z brokerem a po uzyskaniu połączenia ta nakładka zamknęła mi otwartą przez nią pozycję! Do tej pory nie wiem dlaczego - Pan Jan Jabłoński kazał mi przesłać logi.
Dodano po 1 minutach:
W takim razie proszę prześlij mi je. Wszystkie kontakty są na stronie Forex Clubu w dziale kontakt. Inaczej nie wiem nawet o co mam zapytać - "dlaczego Pan X nie może się zalogować?". Ja w końcu mogę... Dlatego proszę prześlij mi co tam masz.rimorbod pisze:Prosiłem abyś zadzwonił do Szwajcarii i wyjaśnił dlaczego ja się nie mogę zalogować! Mogę przesłać błędy zrzuty ekranu, logi z javy na dowolny email!
edit:
Ok, teraz widzę drugą wiadomość na moim forum. Czekam na e-mail.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu