Dariusz Wiśniewski pisze:sajnek napisał:
Tu nie chodzi o wysyłanie codziennie kilku reklamacji tylko o to żeby wszystko działało bezproblemowo a nie codziennie zwalać winę na dostawców programu itp... ja mam umowę z aliorbankiem a nie z dostawcą programu.
Zgadzam się w pełni, podałem jednak odpowiedź na zadane pytanie:
sajnek napisał:
A co ze stratami w wyniku takich cyrkow ?
Panowie Z Aloir Banku muszą się wziąść ostro do roboty i poprawić..
1-freezy datafeedu
2- Zrywania połączeń
3-SMS ponieważ te SMS znacząco to opożniają start platformy.
Panowie z Aliora do pół roku będziecie mieć MEGA konkurencję... w postaci dwóch nowych ECN w Polsce.
Jeden jeżeli wejdzie w pełnej wersji to będzie ponad 70 dostawców płynności i będzie to MEGA HIT/....
Trzymam za Alior mocno kciuki lecz coś u Was jest nie tak skoro Pro Trader działa wszędzie // rozmawiałem z klientem Barclays Bank i nie ma tam w Pro Traderze żadnych freezy datafeedu,czy SMSów..,.
Wystartowaliście super lecz teraz coś robi się u Was nie tak.
Kibicuję Wam mocno i życzę rozwiązania tych problemów w przeciwnym razie jeżeli wejdą te dwie super oferty na polski rynek to klienci Wam uciekną.
Pozdrawiam.