Szkoła Scalpingu

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.

Uzywasz techniki skalpingu?

Tak
198
54%
Nie
57
15%
Zamierzam
95
26%
Nie mam potrzeby
19
5%

Liczba głosów: 369

Awatar użytkownika
mandrejk
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: mandrejk »

pki pisze:EJ +44 p ( było więcej, ale musiałem odejść od komputera i nie kontrolowałem pozycji)
Vanguard pisze:PS.widze ze SS zostala opanowana przez ucznow MrYogiego
Ja akurat jestem samoukiem i jeszcze trochę czasu mi zajmie, zanim osiągnę poziom kolegów mandrejk oraz mabe :)
pki, Jesteś coraz lepszy to tylko kwestia czasu jak będziesz wymiatał jak Mr.T :)

p.s treidowania można nauczyć się w kilka miesięcy (ja tyle potrzebowałem) inna sprawa to psychika, myslę,że to 80% sukcesu.

a propos psychiki, eska na ejku, nie zaczekałem aż stuknie w TP tylko zamknąłem z palucha.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Niezależnie od tego, czy spędzamy nasze życie śmiejąc się, czy płacząc (smucąc się) - to zawsze jest ten sam czas życia...

Awatar użytkownika
grafmax
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: grafmax »

mandrejk pisze:treidowania można nauczyć się w kilka miesięcy (ja tyle potrzebowałem) inna sprawa to psychika, myslę,że to 80% sukcesu.
Mógłbyś coś więcej napisać jak według Ciebie powinna działać ta psychika?

Awatar użytkownika
mandrejk
Pasjonat
Pasjonat

grafmax pisze:
mandrejk pisze:treidowania można nauczyć się w kilka miesięcy (ja tyle potrzebowałem) inna sprawa to psychika, myslę,że to 80% sukcesu.
Mógłbyś coś więcej napisać jak według Ciebie powinna działać ta psychika?
Skoro sam autor tego wątku prosi , to jak tu odmówić :D

Każdy z Nas ma inaczej, czyli nie ma chyba złotego środka ale ja postaram się opisać moje spostrzeżenia co do zachowania psychiki na FX.

Najpierw trochę historii z mojej „kariery „na FX, od nowego roku zacząłem na poważnie (konto Real)