telefon do tradingu

Wszystko co związane z zapleczem technicznym tradera, czyli m.in. komputery, smartfony, tablety, VPS'y itp.
Awatar użytkownika
szarki
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 24
Rejestracja: 04 sie 2009, 08:38

Nieprzeczytany post autor: szarki »

robsoy pisze:
other pisze:A ja potrzebuje jak najtańszego telefonu na którym będzie działał metatrader z admiralmarkets (http://www.admiralmarkets.pl/trader/mt4mobile). Mógłby mi ktoś powiedzieć co telefon musi mieć żeby to obsługiwał? Nie znam się na tym w ogóle. A może polecicie jakiś tani model?
i ja też o tym myślę ale nokia e52 chyba nie pójdzie bo na symbianie, dobrze myslę , nie da się coś do tej noki wgrać aby platforma ruszyła?
a na nokie jest takie coś :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=FdrUeriqqV8
nie udało się uruchomić u mnie na E52 bo nie mogę znaleźć MT na Palm OS

Awatar użytkownika
kafe466
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 41
Rejestracja: 28 sty 2011, 21:32

Nieprzeczytany post autor: kafe466 »

other pisze:A ja potrzebuje jak najtańszego telefonu na którym będzie działał metatrader z admiralmarkets (http://www.admiralmarkets.pl/trader/mt4mobile). Mógłby mi ktoś powiedzieć co telefon musi mieć żeby to obsługiwał? Nie znam się na tym w ogóle. A może polecicie jakiś tani model?
LG KS20
Nic tańszego z windom chyba nie dostaniesz.

Awatar użytkownika
szarki
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 24
Rejestracja: 04 sie 2009, 08:38

Nieprzeczytany post autor: szarki »

Co myślicie o Hyundai MB-8200
- cena 242 zł
- windows 6.5
- ekran 240 x 320 2,8"
Opłaca się kupić takie coś za takie pieniądze ?

http://www.morele.net/smartfon-hyundai- ... 4m-106968/

rzemyk
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:21

Nieprzeczytany post autor: rzemyk »

Sam przymierzam się do kupna telefonu pod forex.i po wstępnej selekcji zdecydowałem, że będzie to telefon z Windows Mobile. Przy handlowaniu na forexie cały czas podpieram się Excelem, w którym mam zapisane różne dane.