Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Awatar użytkownika
freshman89
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: freshman89 »

Boby_Fischer pisze:Jak chcesz spróbować to jutro o 14.30 też będzie okazja...
jak zerkam na kalendarze z usa to u nich codziennie publikowane jest pelno danych. Jak polapac sie, ktore sa najwazniejsze??

Awatar użytkownika
Seneszal26
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Seneszal26 »

Jeżelki wejdziesz na stronę forexfactory tam jest kalendarz i najważniejsze dane w kolumnie Impact oznaczone są na czerowno.
Nie podejmuj żadnych działań dopóki nie nadarzy się odpowiednia okazja

Awatar użytkownika
drapichrust
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: drapichrust »

Tomtom pisze:Witam,
Jestem początkujący na forex.
Proszę spojrzeć na printscreena z demo dukascopy.
Klikam na buy czyli kup, a tu... zlecenie zatrzymuje się w zakładce orders. Nieraz na sekundkę, a nieraz na parę minut. Czy to jest tak zwany slippage?
Proszę objaśnić mi od czego zależy przytrzymywanie zleceń w zakładce orders. Od płynności?
gdzie klikasz buy? bo wydaje mi sie ze skladasz zlecenie po danej cenie i wisi ono az do momentu kiedy sie nie wypelni tzn gdy cena nie zostanie osiagnieta

jesli chcesz kupic/sprzedac po cenie rynkowej to klikaj w te duze kwadraty pokazujace kwotowania
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona."
- Albert Einstein

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Dokładnie, prawdopodobnie składana jest składana oferta po danej cenie (innej niż rynkowa), co powoduje, że jest to po prostu zlecenie oczekujące. Przesunięcie okienka w prawo więcej by powiedziało :).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)