BOSSAFX
W historii widnieje korekta takiej pozycji i tyle. Nie ma tu żadnej filozofii. Problemem są sytuacje kiedy np. tracisz dużą część środków z powodu bad ticku i masz np. aktywne zlecenie oczekujące, które na skutek straty z BT, nie może być zrealizowane, co w konsekwencji powoduje utrate okazji inwestycyjnej (i tego typu sytuacje). Aczkolwiek brokerzy nie zawsze mają wpływ na tego typu błędy i w MT4, czy się chce czy nie, to się zdarza.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
-
- Stały bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: 09 gru 2009, 10:48
Witam,
Jak napisałem nie obarczamy klientów stratą z tytułu bad ticka i przywracamy do stanu z przed. Tak jak i na GPW tak i na forexie podchodzimy do reklamacji fair.
Napiszę jednak przykład reklamcji której nie uwzględniamy - żeby nie tworzyć tutaj mitu że w ogóle nie ma z klientami nigdy kwestii spornych.
Klient od 3 dni posiada buy na eurusd ze stratą 300 pipsów (niech będzie to 3 tyś), ma ustawionego t/p 100 pisow powyzej aktualnej ceny. Wpada bad tick na 100 pisow i zamyka klientowi na t/p (starata 2 tys) po czym wraca do normalnego poziomu. Dzwonimy do klienta z informacją że był bad tick i że przywracamy tą transakcję oraz korygujemy saldo z przed. Wtedy klient zgłasza rekalamcję wycofania całkowicie straty jaką poniósł na niej i nie możemy mu jej otworzyć ponownie bo to wszystko nasza wina..
Wiem że trudno w to uwierzyć ale takie reklamacje się naprawdę zdarzają. Wtedy nie zgadzamy się na to i korygujemy klientowi w ten sposób jak to opisałem.
Te przypadki o których piszemy są skrajne bo wiadomo co jest fair a co nie. Wszystko jest w t/p i s/l. Natomiast w praktyce występują wszelkie odcienie szarości - gdzies nie było s/l potem klient twierdzi że chciał akurat zamknąć na górce... do takich spraw podchodzimy indywidualnie i na podstawie negocjacji z klientem.
Pozdrawiam
Jak napisałem przywracamy wszystko do stanu z przed, a więc refundujemy ten utracony zysk bo jak nie byłoby tego bad ticka to zlecenie normalnie by się zrealizowało. Działamy jak najszybciej się da - a jeżeli nie możemy ustawić już takiego zlecenia bo ceny już dawno odjechały - zwracamy kase.zz pisze:Załóżmy następującą sytuację dotyczy tylko majorsów czyli najpłynniejszych walut kupuję od Was 100 tyś E/$ ustawiam zlecenie limit np. 100 pip oraz stop loos też 100 pip następnie na Waszej platformie występuje bad tick na 200 pip i czyści wszystko, po paru sekundach wszystko wraca do normy tylko inwestorów już nie ma na platformie lecz rynek idzie po paru minutach jak zaplanowałem o np. 150 pip czyli reasumując gdybym był na rynku i nie było bad ticka cena uderzyłaby w mój limit i miałbym zysk.
Teraz moje podstawowe pytanie do Pana jak Wy na to reagujecie?.
Uwzględniamy fakt że cena dotknęła by najpierw TP.polterge pisze:mam otwartego np. longa, wystepuje badtick, transakcja zamyka sie na ustawionym wczesniej TP. pare godzin pozniej cena jednak idzie w oczekiwanym przeze mnie kierunku i pozycja zamknelaby sie tam gdzie ustawiony byl TP.
czy wtedy anulowane jest zamkniecie z badticka i dalej jest otwarta pomimo faktu, ze mial miejsce wzrost ceny i normalnie bylaby zamknieta na TP, a pozniej cena spadla?
czy uwzgledniony jest fakt, ze cena poszla pozniej w kierunku TP (nie zahaczajac o SL oczywiscie)?
Jak napisałem nie obarczamy klientów stratą z tytułu bad ticka i przywracamy do stanu z przed. Tak jak i na GPW tak i na forexie podchodzimy do reklamacji fair.
Napiszę jednak przykład reklamcji której nie uwzględniamy - żeby nie tworzyć tutaj mitu że w ogóle nie ma z klientami nigdy kwestii spornych.
Klient od 3 dni posiada buy na eurusd ze stratą 300 pipsów (niech będzie to 3 tyś), ma ustawionego t/p 100 pisow powyzej aktualnej ceny. Wpada bad tick na 100 pisow i zamyka klientowi na t/p (starata 2 tys) po czym wraca do normalnego poziomu. Dzwonimy do klienta z informacją że był bad tick i że przywracamy tą transakcję oraz korygujemy saldo z przed. Wtedy klient zgłasza rekalamcję wycofania całkowicie straty jaką poniósł na niej i nie możemy mu jej otworzyć ponownie bo to wszystko nasza wina..
Wiem że trudno w to uwierzyć ale takie reklamacje się naprawdę zdarzają. Wtedy nie zgadzamy się na to i korygujemy klientowi w ten sposób jak to opisałem.
Te przypadki o których piszemy są skrajne bo wiadomo co jest fair a co nie. Wszystko jest w t/p i s/l. Natomiast w praktyce występują wszelkie odcienie szarości - gdzies nie było s/l potem klient twierdzi że chciał akurat zamknąć na górce... do takich spraw podchodzimy indywidualnie i na podstawie negocjacji z klientem.
Pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedż ponieważ dla mnie to jest fundamentalna sprawa.m_skiba[bossafx.pl] pisze:Jak napisałem przywracamy wszystko do stanu z przed, a więc refundujemy ten utracony zysk bo jak nie byłoby tego bad ticka to zlecenie normalnie by się zrealizowało. Działamy jak najszybciej się da - a jeżeli nie możemy ustawić już takiego zlecenia bo ceny już dawno odjechały - zwracamy kase.
Pozdrawiam.
Bazylea III reforma finansowa staje się skuteczne,
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
czy też wam sie pojawiają pionowe długie świece
co jakiś czas wariuje to na różnych interwałach znaczy się pojawiają się długie pionowe krechy - świece
w innych platformach MT4 nie mam tych problemów. Czasami jest ok ale w tej chwili to pojawiło sie tego za wiele i straciłem cierpliwość
co jakiś czas wariuje to na różnych interwałach znaczy się pojawiają się długie pionowe krechy - świece
w innych platformach MT4 nie mam tych problemów. Czasami jest ok ale w tej chwili to pojawiło sie tego za wiele i straciłem cierpliwość
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Historia cen CHFPLN dostępna zarówno z naszego serwera demo jak i real nie zawiera takich błędów. Czy do Pana instalki MT4 nie była dogrywana, edytowana ręcznie w Centrum Historii lub za pomocą jakiegoś skryptu historia wykresów? Na pewno pomoże wykasowanie w Centrum Historii (menu Narzędzia) błędnych świec i ponowne pobranie ich z serwera. W razie gdyby problem się powtarzał prosimy o kontakt.axb pisze:czy też wam sie pojawiają pionowe długie świece
Na parach egzotycznych np. :
usd.pln, chf.pln i eur.pln
do 1000pipsów widły + "skoki" wykresu po 8 groszy.
Wytłumaczeniem może być fakt że wychodziły dane po 22, niech każdy sam oceni czy to brak zleceń na rynku - czy wymiatające zachowanie brokera.
Moim zdaniem walczenie z brokerem i utrzymanie 16 groszowego rozjazdu przy jakiejkolwiek dźwigni - może skończyć sie wyzerowaniem rachunku.
więc trzeba zaciskać zwieracze na danych lub zmienić brokera.
Pozdrawiam
usd.pln, chf.pln i eur.pln
do 1000pipsów widły + "skoki" wykresu po 8 groszy.
Wytłumaczeniem może być fakt że wychodziły dane po 22, niech każdy sam oceni czy to brak zleceń na rynku - czy wymiatające zachowanie brokera.
Moim zdaniem walczenie z brokerem i utrzymanie 16 groszowego rozjazdu przy jakiejkolwiek dźwigni - może skończyć sie wyzerowaniem rachunku.

więc trzeba zaciskać zwieracze na danych lub zmienić brokera.

Pozdrawiam