Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
besot
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: besot »

jasonbourne pisze:Więcej spokoju, luzu, a wtedy naprawdę wszystko idzie lepiej
właśnie oto chodzi jak to osiągnąć kiedy ciągłe straty

Awatar użytkownika
Asia
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Asia »

mozna sie przyzwyczaic :wink:
Czytaj p o w o l i
Dzień dobry, nazywam się ... jestem anonimowym hazardzistą/ką, gram na Forexie
Obrazek

Awatar użytkownika
Timon
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: Timon »

moja choroba: ustawiam sl i tp ale jak np. wystrzeli jakas swieca w gore a pozniej zaczyna spadac to widzac ze jestem na "+" zamykam pozycje bo boje sie straty, nie patrzac na sl i tp :/ Czesto otwieram podobne pozycje na koncie wirtualnym i tam nie mam takiej przypadlosci, wiec jestem duzo wiecej na plus. :(

Awatar użytkownika
chojnak
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: chojnak »

Hohohoho ...

Człowiek wraca z urlopu z ciepłych południowych krajów bliskich kulturowo polandii i widzi, że temat rozkwitł niczym kwiat paproci w noc świętojańską :)

Reptile
, dzięki za diagnozę. Nawet dość trafną muszę przyznać.

Sam z siebie natomiast polecam mały myk:

1. wyjedźcie na 2 tygodnie w cholerę dość daleko.
2. nie zabierajcie lapa, nie sprawdzajcie kursów, nie oglądajcie TiVi.