Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
Asia
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Asia »

może to uproścmy - psychologia i tak będzie zawarta w danych
mamy do czynienia z masą ludzi podejmujących decyzję i nie wszystkie te decyzje to sa jakies wyszukane strategie - i tak to odbije sie w cenie, jesli będzie jakiś "odchył" będzie to widać - statystka to tylko pomiar

jesli potrzebuje 500zł na torebkę to sprzedaje i zadne analizy mnie nie obchodza i czy robie to racjonalnie czy nie, zgodnie z psychologią itp
ktos inny może kupowac jacht czy samolot , fabrykę albo parcelowac spadek

możemy miec też sprzezenie zwrotne polegające na takich graczach jak ja grajacych statystycznie - jezeli statystyka mówi kup lub sprzedaj robie to niezaleznie od tego jakie informacje napływaja z rynku i czy jest w tym jakas psychologia itp,

wiadomo że rozkład normalny jest czymś co normalnie nie wystepuję - to taki twór idealny, ale uzyteczny

np. w totolotku pewne liczby wypadły ewidentnie czesciej niz inne co jednak to "ewientnie czesciej" nie wystarcza do zbudowania skutecznej strategii

jesli z odwolamy sie to teorii chaosu to jest jeszcze gorzej bo rynek może okresowo znajdowac sie w stanach, w których przewidzenie przyszłości jest jeszcze trudniejsze niż wynika z rozkładu normalnego, przy czym ryzyko ucieka do nieskończoności
Czytaj p o w o l i