Kozetka - dlaczego nie zarabiasz lub tracisz.. [Psycholgia]

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Nie zarabiam lub tracę, bo:

A) Nie trzymam się zasad dobrego MM
40
17%
B) Nie ustawiam SL,TP
22
9%
C) Nie mam strategii, systemu
40
17%
D) Nie znam się na ekonomii, rynkach finansowych
1
0%
E) Nie mam odpowiedniej psychiki, ulegam emocjom
84
36%
F) Nie jestem w stanie wszystkiego ogranąć i objąć rozumem
3
1%
G) Nie mam czasu na trading
12
5%
H) Nie umiem programować,braki w matematyce
2
1%
I) Nie umiem się przyznać, że nie zarabiam, tracę
7
3%
J) Nie wiem dlaczego nie zarabiam i tracę
24
10%

Liczba głosów: 235

Awatar użytkownika
reptile
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: reptile »

player1 pisze:reptile a co ty na to żeby z tego tematu powstało coś więcej niż grupa wzajemnego współczucia sobie Cool
Jestem za :D ale zobacz gdzie jest i odnajdź problem.
player1 pisze:Wiadomo że każdy zapracował na swój dotychczasowy bagaż doświadczeń więc po co tłumaczyć komuś kto dowiedział sie o fx 2 tygodnie temu, bardziej można by poddać krytyce metody innych członków grupy - na jakimś prywatnym forum.
Tylko, że takie metody mogą być sprzeczne ze sobą, choć dyskusja pouczająca dla nowych. Wątpię jednak by znalazły się tutaj 2 osoby dobrej woli lub więcej, chcące free wolnie i darmo dyskutować o swoich metodach.
player1 pisze:Pare ostatnich dni GJ przestało sie bujać tak jak powinno - nie wiem dlaczego - odpływ kapitału z tej pary?
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... 092#203092
player1 pisze:Problemy nad którymi obecnie pracuję:
Nie mogę poradzić sobie z interwałem H4. Celuje w poziomy z h1 podpierając się D1 ale miotam sie z tym H4.
Jak wyznaczasz te poziomy,czym?
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)

Awatar użytkownika
thefear
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: thefear »