r4ph
Dzięki za zainteresowanie moim dziennikiem
W załączniku daję teplate taką jak jest na moich screenach - łącznie z lukom visual order editor i candle timer - nie zmieniałem żadnych ustawień wskaźników - oprócz kolorów świec
Ten wskaźnik rysujący w tle świece h1 to custom candle - można w nim także zmienić zakres czasowy np. ustawić, żeby rysował świece h4.
Bardzo dziękuję za rady - na pewno nie jest to moje pierwsze podejście do Forex. Było już wiele podejść i to jak na razie jest najlepsze. Oczywiście znam Fibo - nie jestem jakimś kompletnym nowicjuszem, który nie potrafi wyznaczyć trendu
Ja staram się analizować S/R na D1 i H4 na w1 raczej nie zaglądam, bo wychodzę z założenia, że gra trendach m15 ma bardzo małe odniesienie do w1.
I zawsze przed grą robię małe rozpoznanie - ale mistrzostwo to na pewno nie jest. Oczywiście wiem mniej więcej kiedy nastąpi sygnał - jak mamy duże oddalenie od kanału to cena tak szybko nie wróci.
Ostatnie dwa miesiące bardzo dużo mnie nauczyły. Chyba więcej niż cały miniony rok
Także rozumie twoje przesłanie, że aby zarabiać trzeba mieć rozeznanie ogólnej sytuacji na rynku - trend, docelowe poziomy do jakich cena może dojść, formacje cenowe np. RGR, trójkąty, kliny itp itd.
Właściwie masz rację pisząc, że jestem na etapie walki z własną psychiką, bo na pewno nie liczę na to, że znajdę świętego grala. System jak widać na pewno potrafi być dochodowy - problemem jestem ja. Miałem już wiele momentów w, których chciałem zrezygnować. Mój dziennik na początku po ciągłe zmiany strategii - nietrzymanie się zasad - ciągłe straty. Ale ten etap myślę, że mam już za sobą.
W sumie nigdy nie myślałem o grze na interwale h1 i taki mi nie odpowiada, kiedyś nawet grałem na minutowym, potem na m5 i tak trafiłem na m15 i na razie nie mam zamiaru zmieniać. Pierwotnie ta strategia była stosowana przez autora na m5 - DRAGON33 - on także dodał kanał EMA, natomiast w wersji oryginalnej NLA jest bez kanału EMA.