Praca licencjacka o giełdzie Forex

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

Tak jak się wczytuję to widzę tu zagadnienie albo sieci neuronowych, albo algorytmów genetycznych (to jeśli chodzi o te wagi). Jeśli coś trudniejszego to programowanie genetyczne. Może jakiś temat z optymalizacją, automatyzacją. Na pewno się da i jednocześnie można coś ciekawego i przydatnego stworzyć.
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

Awatar użytkownika
thomas
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: thomas »

a jeżeli chodzi o coś wcześniejszą faze czyli temat pracy:) to jaki dobrze by było ułożyć bo słyszałem ze to jest istotne

Awatar użytkownika
jamesfisher
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: jamesfisher »

Również studiuję informatykę. Na razie pierwszy rok. Mam zamiar swoją pracę badawczą oprzeć o forex.

Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

thomas pisze:a jeżeli chodzi o coś wcześniejszą faze czyli temat pracy:) to jaki dobrze by było ułożyć bo słyszałem ze to jest istotne
To już zależy czym konkretnie chcesz się zająć, na pewno promotor pomoże w wyborze tematu. W końcu on ma Cię prowadzić. pójdziesz powiesz co Cię interesuje i albo razem dojdziecie do jakiegoś tematu.
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

Awatar użytkownika
thomas
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: thomas »

no właśnie mam przygotować sobie kilka o czym chce pisać itp. stąd moje pytanie aby coś zaproponować, bo generalnie nie wiem jak miał by brzmieć temat pracy ;/

Shift
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: Shift »

Witam,