EFIX POLSKA
Poczytałem , wszystko git , martwi mnie tylko taki zapis na stronie EFIX
Co jest innego w EFIX ?
Ew. co źle zrozumiałem i w jakiej sytuacji może się okazać że będę musiał dopłacać do depo ?
pozdrawiam
Do tej pory myślałem że można stracić tylko kwotę zablokowaną do transakcji a w przypadku gdy dalej spada zlecenie jest zamykane. Przyznaję że jestem totalnie zielony i dopiero powoli czytając forum nabieram jakiejś wiedzy w temacie Fx . Ale właśnie takie informacje się przewijały . Że po do dojściu do zera na zabezpieczonej kwocie dla danego zlecenia , zlecenie jest zamykane i mamy MC . Teraz pytanie.Transakcje te niosą za sobą wysoki stopień ryzyka straty kapitału i jest możliwa strata kwoty większej niż depozyt początkowy oraz depozyt uzupełniający do którego wniesienia klient może zostać wezwany.
Co jest innego w EFIX ?
Ew. co źle zrozumiałem i w jakiej sytuacji może się okazać że będę musiał dopłacać do depo ?
pozdrawiam
Mechaniczny trader.
- magictrader
- Pasjonat
Wystarczy luka cenowa po weekendzie i już możesz stracić więcej niż depozyt początkowy. Załóżmy, że masz pozycję otwartą na maksymalną ilość lotów i kurs idzie w niekorzystną dla Ciebie stronę zbliżając się do Margin Call'a. Rynek zamyka się w piątek i otwiera w niedzielę dużą luką cenową przeskakującą poziom Margin Call'a tym samym pozycje są zamykane z ujemnym saldem na rachunku i trzeba wtedy dopłacać.
W normalnych sytuacjach pozycje zamykane są przez Margin Call i nie da się stracić więcej niż się ma.
W normalnych sytuacjach pozycje zamykane są przez Margin Call i nie da się stracić więcej niż się ma.
- magictrader
- Pasjonat
Nie powinieneś otwierać pozycji za cały dostępny kapitał i zostawiać ich na weekend, czy w przypadku np. GPW na następny dzień.
Załóżmy, że masz kapitał 1000$ na koncie i otwierasz pozycję na 0,1 lota na EURUSD, czyli 1 pips = 1$. Zostawiasz to na weekend i jest luka 50 pipsów to jesteś tylko -50$ do tyłu. Więc nic się nie stanie.