DayTrading: Środa 15.09.2021

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16235
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

wojtalo pisze:
15 wrz 2021, 11:08
A 261 teraz nie robimy?
nie wiem moze wczesniej rama / podeszli za wysoko juz jak na moge widzimisie

https://zapodaj.net/970de53d54ffe.jpg.html
ja na 22 eske zgasilem bo moze pojsc chca wyzej
zagralem dt lke na wzrosty
mocne li krotka pilka 1lot na lbe zostaje
https://zapodaj.net/04bc8462d02b5.jpg.html

irytuje mnie gra BP
https://zapodaj.net/54510d1aeed44.jpg.html
MAM GRAC ski to kombinuje bo lki mnie kusza bez sensu
z boku latwiej sie patrzy ja bez pozycji / dobrze ze choc zarobilem znowu / :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ska sama wejdzie pap
a na indeksach to cos ktos miesza bo chyba znowu sobie w hjki graja :!: :!: :!: :!:
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16235
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek tak z innego M
https://zapodaj.net/acd3029b84047.jpg.html
MAM ESY
Procz edka to zostawiam te moje lki na indeksach do piatku :568:
najwyzej dojda jakies lki jeszcze bo porozstawiam
a wtedy pomysle czy mialo to sens zarobie czy strace trzymcie sie jade gdzies gdzie nie ma dostepu do kompa :P :P :P
bo sie wk :mrgreen: wilem nic tylko bym pukał na dt powodzenia
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Mistyfikator
Gaduła
Gaduła
Posty: 125
Rejestracja: 05 lip 2021, 20:35

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: Mistyfikator »

US100. Do ilu powinni podejść, żeby jednoznacznie stwierdzić, że spadki zanegowane? Bo na moje amotorskie oko, to chyba jeszcze nie nastąpiło?

***

Konieczne 15550, czy to jednak już?

navik
Maniak
Maniak
Posty: 3204
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: navik »

Mistyfikator pisze:
15 wrz 2021, 12:34
US100. Do ilu powinni podejść, żeby jednoznacznie stwierdzić, że spadki zanegowane? Bo na moje amotorskie oko, to chyba jeszcze nie nastąpiło?

***

Konieczne 15550, czy to jednak już?
Nie nastąpiło . Jeszcze jest spadkowo . Ihmo

Poziom 350 miał zadziałać wg mnie jak trampolina ale jakoś odbicia sensownego nie widać i myśle ze mogą go rozmienić i zejść do 300-285 jeżeli zachowają tempo i „ styl” schodzenia (może nawet nizej na 255) . Bo jak wodospad zrobią to mozemy odwiedzic poziomy ponizej 200....ihmo
Ja bp . Wejdzie USA to sie zobaczy co bedą rysować .
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

Mistyfikator
Gaduła
Gaduła
Posty: 125
Rejestracja: 05 lip 2021, 20:35

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: Mistyfikator »

Dzięki Navik. Właśnie to odbicie od okolic 15440 zinterpretowałem jako odbicie od oporu w kanale spadkowym. Póki co trzeba obserwować...

Zastanawia mnie właśnie, czy bedą konsolidować, czy zejdą jeszcze niżej. Niedługo zobaczymy

navik
Maniak
Maniak
Posty: 3204
Rejestracja: 15 sty 2013, 09:46

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: navik »

Oczywiście to nie jest rekomendacja ! Mogę sie mylić. To tylko moja opinia !
Obym dożył takich czasów, że Goldmany będą w popłoch wpadać jak się dowiedzą, że platformę odpalam ...

Mistyfikator
Gaduła
Gaduła
Posty: 125
Rejestracja: 05 lip 2021, 20:35

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: Mistyfikator »

navik pisze:
15 wrz 2021, 14:54
Oczywiście to nie jest rekomendacja ! Mogę sie mylić. To tylko moja opinia !
Jeżeli chodzi o mnie, to ja nie wierzę w rekomendacje :D
Z całym szacunkiem do całej wiedzy wynikającej z analizy technicznej :564:

Zaglądam tutaj, bo jestem jednak pod wrażeniem wiedzy bardziej doświadczonych użytkowników forum.
Szczególnie zróciłem uwagę na Ciebie i na XABa.
Dzięki Wam zwróciłem uwagę na kwestie, w wyniku moje wyniki nie są jeszcze satysfakcjonujące.
Mianowicie przewartościowałem MM kosztem kryteriów wejścia w transakcje.

Ale zgadzam się z Twoją opinią - jak dotąd bardzo wiele dni spędziłem na obserwacji wykresów w czasie rzeczywistym (głównie m5). Moim zdaniem tak nie wygląda rynek, który za moment podskoczy w górę. Oczywiście takie rzeczy zmieniają sie w ciągu minut, tak więc nie śmiem twierdzić na 100%, że dziś nie będzie na zielono w U.S.A. Tam to nigdy nie wiadomo...

***

PS Żebym nie został źle odebrany: nie wierzę w rekomendację to jedno.
Przede wszystkim zdaję sobie sprawę, że na tym forum są tylko i wyłącznie opinie!

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16235
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek 1ska zostaje
https://zapodaj.net/98790420590ac.jpg.html
navik zaczales juz wreszcie dymac tego nygusa z gory czy dalej zbierasz ochłapy jak ja z elek :P
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, 16:33 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Mistyfikator
Gaduła
Gaduła
Posty: 125
Rejestracja: 05 lip 2021, 20:35

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: Mistyfikator »

Jednak? Dalsze spadki o kolejne 100-200 punktów nie, tylko wybijanie SL postawionych blisko ostatnich minimów?

***

Normalka. Ta gra jest dla tych, którzy potrafią wyczekać do odpowiedniego poziomu wejścia. Ci, którzy wchodzą na pałę pod wpływem kilku zielonych 5m, nie patrząc na szerszy TF są tu raczej głównie dostarczycielami kapitału. Nie wszyscy, ale założę się , że zdecydowana większość

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16235
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

Mistyfikator pisze:
15 wrz 2021, 16:29
Jednak? Dalsze spadki o kolejne 100-200 punktów nie, tylko wybijanie SL postawionych blisko ostatnich minimów?

***

Normalka. Ta gra jest dla tych, którzy potrafią wyczekać do odpowiedniego poziomu wejścia. Ci, którzy wchodzą na pałę pod wpływem kilku zielonych 5m, nie patrząc na szerszy TF są tu raczej głównie dostarczycielami kapitału. Nie wszyscy, ale założę się , że zdecydowana większość
dobrze uwazasz
te spadki to nic nie znaczaca bajerlandia
na dodatek gdy dzis przekrecaja sie wielcy na kontraktach terminowych
juz pisalem nanq zejscie w okolicy 250-270 to zacznie byc groznie
teraz to tylko marna korekcnka przy wzrostach po 1000 pipsow
a tak ogolnie to nawet przyzwoicie byloby gdyby choc na 15k zjechali
skoro z 12k zrobili 15700

a na nasdqu to robia za prosto by kogokolwiek wystraszyc z elek
schodza robia nowe denko ale za szybko wracaja wyzej nad poprzednie denko
tak to nawet leszcza z elek nie wyrzuca
bo na NQ NIE JEST GRA NA NP 10PIP SL tak to mozna pykac ale na edku np
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, 16:52 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Zablokowany