DayTrading: Środa 15.09.2021

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Awatar użytkownika
ForumBot
Maniak
Maniak
Posty: 2341
Rejestracja: 23 wrz 2012, 23:59

DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: ForumBot »

Zapraszam do wymiany uwag i opinii na temat dzisiejszej sesji.


***************************
Regulamin działu DayTrading:

1. W wątku DT omawiamy bieżąca sytuacje na rynku i to co dotyczy danego dnia. Od dłuższych prognoz jest dział [url=https://forex-nawigator.biz/forum/prognozy-komentarze-analizy.html]Prognozy, komentarze, analizy[/url]
2. Zamieszczamy tylko i wyłącznie swoje analizy. Nie kopiujemy z innych serwisów.
3. Komentarz do własnej analizy nie może mieć charakteru rekomendacji. (to nie jest dział z sygnałami)
4. Kłótnie, ataki na innych użytkowników są niedopuszczalne.
5. Nie zaśmiecamy wątku. (wypowiedzi w stylu: "dałem S", "ja kończę na dziś" itp. jak i chwalenie się swoimi statami)

Nagminne łamanie powyższych zasad będzie skutkować nałozeniem zakazu pisania do końca bieżącego tygodnia.
Recydywa będzie karana ostrzeżeniami.
Przypominam że ponadto obowiązuje [url=https://forex-nawigator.biz/forum/regulamin-forum-nawigator-biz-t11778.html]Regulamin Forum[/url]

***************************

Przedstawione poglądy, oceny, opinie i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autorów i nie mają charakteru rekomendacji do nabycia lub zbycia albo powstrzymania się od dokonania transakcji w odniesieniu do jakichkolwiek walut. Poglądy te jak i inne treści nie stanowią "rekomendacji" lub "doradztwa" w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 o obrocie instrumentami finansowymi. Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte lub zaniechane na podstawie poniższych analiz ponosi inwestor.

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

NAVIK
Podales wczoraj tak o nasdqu
Tam poziomy z H4 mi wychodziły na 350 i ...180 ! - Aż tak nisko to nie zakładałem zejścia ale chyba założenia trzeba zmienić
xxxxxxxxxxxxxxxxx
A to moja wersja tez z h4 jakos tak to widze jeszcze / jestem za czerwona a potem zółtą :568: /
https://zapodaj.net/36da28d25d141.jpg.html
rynek nie moze zejsc nizej zielonych poziomych linii inaczej otworzylby droge i zmiane kierunku na wyraznie nizej 15k gdyby tak poszedl na te twoje 180 to linia niebieska I tego moje depo tez nie wytrzyma :(
dlatego mysle ze najbardziej istotny przy spadku jest poziom 250 jesli wogole jeszcze maja spadac
wolalbym by tak gleboko juz nie schodzili boby trzeba bylo właczyc :idea:
najlepiej jakby rynek poszedl juz bialym torem :P i zlapał kierunek nie na 15k a na 16k :roll:
edek
https://zapodaj.net/abf3050e79f43.jpg.html
na techwile mam 2lki srednia 1,1805x / wysoko bo musialem wyrownywac szereg z elek wyzej
mamy spadkowo na krotko wiec poluje na ski mimo iz mam moc ustawionych na razie elek
reszta lki na indeksach juz oki koki nara
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek dt czyli czasem tez skracanko
https://zapodaj.net/f0792da91ad62.jpg.html
2el -3l
dt to naprawde trudna i skomplikowana gra / trudno nie zarobic jak sie abc zna
skrot
https://zapodaj.net/4fa2b2d4b01ec.jpg.html
1lka na 1ske
https://zapodaj.net/10715ed98f81a.jpg.html
chcialem grac w sumie z gory no to gram :568:
skrot lka na eske
https://zapodaj.net/c428c44fb8a22.jpg.html

to szlenie mulace i bardzo trudne he hwe
gram tylko ski lka bp
https://zapodaj.net/b82d920b57c08.jpg.html
pokazywanek dt dosc pap
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek to taka gra na 161,8fb bardzo prosta i skuteczna
https://zapodaj.net/94f8beb5ddf1f.jpg.html
mam na razie dt dosc bo mnie takie dziubdzianie muli
udanych trejdow i pilnowac ramek :564:
edek z dluzszej to wyglada tak wiec widac gdzie ja bede probowal stawiac ski
https://zapodaj.net/b56986962c428.jpg.html
a na razie takie tam dt
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, 10:11 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

wojtalo
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 852
Rejestracja: 25 mar 2014, 16:29

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: wojtalo »

XAB, coś ciulowo z tymi S-ami, może szczyty wczorajsze odwiedzimy? Zresztą, nie odzywam się, wczoraj za szybko zgaszona taka piękna S. Standard u mnie...
pzdr
w.
/nie jestem poważnym traderem, więc proszę nie brać moich sugestii na poważnie.../

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

wojtalo pisze:
15 wrz 2021, 09:46
XAB, coś ciulowo z tymi S-ami, może szczyty wczorajsze odwiedzimy? Zresztą, nie odzywam się, wczoraj za szybko zgaszona taka piękna S. Standard u mnie...
patrz wyzej h4
nie trzymam lki bo nie lubie / z gory mi sie lepiej dt gra
zrobili 12345 w dol to 123 w gore i poprawka w dol to jak normalnie
https://zapodaj.net/b56986962c428.jpg.html
zarobilem oki na skach potem na elach by tylek sobie na eskach zbytnio zawracac teraz nara :564:
podejscie do 1,1819-20 /czyli 1618fb////korekta i cel widac na h4 proste dwie zielone linie
albo po 161fb tylko w dol dlatego trzymam juz ski

a zawsze mozesz tez klina tak postawic i wtedy juz w dol edek
https://zapodaj.net/45753ea324c27.jpg.html
jest 14 i juz eski mialy sens
jak sie nie bedziesz odzywal to ja ci mojego spojrzenia nie wytlumacze :P
naucz sie ze 161fb to albo juz abc albo 1ka w trojce
dlategopozycja na tym poziomie zawsze ma sens
mam 1ske na 1,181930 i moga sobie grac i w gore i w dol bo mi to lotto
jesli w gore to kolejna ramka jest na 24 czyli tylko 5pip wyzej
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek dalej krotkie dt
https://zapodaj.net/8a1d249a9f783.jpg.html
ale juz blisko
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Zakarkili
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2021, 12:50

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: Zakarkili »

XAB pisze:
15 wrz 2021, 10:50
edek dalej krotkie dt
https://zapodaj.net/8a1d249a9f783.jpg.html
ale juz blisko
A nie ma tam ORGR na h4?

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 16206
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: XAB »

edek
skrot 2eski tylko z gory
nie gram rgr ano orgr
https://zapodaj.net/08b33061a7b45.jpg.html
1ska z 1,1827x

I TO CHYBA CALE TYRANIE na dt
https://zapodaj.net/1e59ec77ced4d.jpg.html
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2021, 11:09 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

wojtalo
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 852
Rejestracja: 25 mar 2014, 16:29

Re: DayTrading: Środa 15.09.2021

Nieprzeczytany post autor: wojtalo »

A 261 teraz nie robimy?
pzdr
w.
/nie jestem poważnym traderem, więc proszę nie brać moich sugestii na poważnie.../

Zablokowany