Pacifica Group

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
Joanna
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2021, 18:11

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: Joanna »

Słuchajcie, podpowiedzcie co ma zrobić moj kolega który w poniedziałek niestety dał się oszukać? Wplacil 250 euro i wyslal wszystkie dokumenty do weryfikacji konta. Ja juz poinformowałam Go że to oszuści bo udalo mi się znaleźć Wasze forum. Kolega nie odbieral od nich telefonu. Co teraz? Jak to zakończyć? Pomóżcie proszę.

siwy660
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2021, 18:26

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: siwy660 »

Pan z policji dzwoni do mnie co kilka dni więc sprawa ruszyła. Jutro się muszę zgłosić i coś podpisać więc dopytam o szczegóły. Nie liczę że coś odzyskam choć miło by było ale może ich dupna żeby więcej oszustw nie było.
Przestali do.mnie dzwonić i Kowalski i jakiś Andrzej bo powiedziałem że najpierw udowodnij mi jeden z drugim że wasza firma istnieje a wtedy będziemy dalej dyskutować. Chodziło o wypłatę mojego wkładu. Cały czas pier.......li że muszę coś wpłacić.

siwy660
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2021, 18:26

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: siwy660 »

Joanna pisze:
18 lut 2021, 18:23
Słuchajcie, podpowiedzcie co ma zrobić moj kolega który w poniedziałek niestety dał się oszukać? Wplacil 250 euro i wyslal wszystkie dokumenty do weryfikacji konta. Ja juz poinformowałam Go że to oszuści bo udalo mi się znaleźć Wasze forum. Kolega nie odbieral od nich telefonu. Co teraz? Jak to zakończyć? Pomóżcie proszę.
Pieniędzy nie odzyska. Oni nie wypłacaja. Niech ich zwodzi ile się da ale absolutnie nic nie dopłacać.

siwy660
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2021, 18:26

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: siwy660 »

Wkoncu wpadną. Pieniędzy raczej nikt nie odzyska a jeśli to może być mały procent wkładu. Jednak ostrzegajcie wszystkich wokół żeby więcej nie było.

Awatar użytkownika
ninjaproject
Maniak
Maniak
Posty: 2193
Rejestracja: 30 lip 2019, 13:15

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: ninjaproject »

siwy660 pisze:
18 lut 2021, 19:09
Wkoncu wpadną. Pieniędzy raczej nikt nie odzyska a jeśli to może być mały procent wkładu. Jednak ostrzegajcie wszystkich wokół żeby więcej nie było.
Nikt nie wpadnie.
Oni siedzą gdzieś w Kalkucie i skubią frajerów.
Aresztowanie takich bywa sporadzyczne.
Odzyskać kasę?
Marzenie.
Lepiej się pogodzić z tym Stop Outem i żyć dalej.
Mentor/trener, aka. Dadas, fx-technik, obecnie ninjaproject.
Programuję wskaźniki i EA do MetaTrader 4.

MonaFab3
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 16 lut 2021, 22:46

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: MonaFab3 »

Joanna pisze:
18 lut 2021, 18:23
Słuchajcie, podpowiedzcie co ma zrobić moj kolega który w poniedziałek niestety dał się oszukać? Wplacil 250 euro i wyslal wszystkie dokumenty do weryfikacji konta. Ja juz poinformowałam Go że to oszuści bo udalo mi się znaleźć Wasze forum. Kolega nie odbieral od nich telefonu. Co teraz? Jak to zakończyć? Pomóżcie proszę.
Proszę o kontakt 797296672 wszystko powiem co wiem. Dam rady jakie sama otrzymałam.

Joanna
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2021, 18:11

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: Joanna »

siwy660 pisze:
18 lut 2021, 19:06
Joanna pisze:
18 lut 2021, 18:23
Słuchajcie, podpowiedzcie co ma zrobić moj kolega który w poniedziałek niestety dał się oszukać? Wplacil 250 euro i wyslal wszystkie dokumenty do weryfikacji konta. Ja juz poinformowałam Go że to oszuści bo udalo mi się znaleźć Wasze forum. Kolega nie odbieral od nich telefonu. Co teraz? Jak to zakończyć? Pomóżcie proszę.
Pieniędzy nie odzyska. Oni nie wypłacaja. Niech ich zwodzi ile się da ale absolutnie nic nie dopłacać.

No dobrze ale jak to "zatrzymać" ? On już pogodzil sie ze stratą tych pieniędzy ale ktoś do niego wypisywał że ma zamknąć dzisiaj transakcje bo jest na + kilkanaście euro. Kochani podpowiedzcie co on ma teraz zrobić? Jak sie z tego syfu wycofać?

joshkent123
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2021, 14:55

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: joshkent123 »

Ja jestem teraz namawiany na zawarcie kontraktu ale niestety nie mam takiej kasy bo min. wkład jak mi powiedział to jest 10000 euro i nawet dobrze się stało ze się dowiedziałem o waszej stronce bo dzięki temu nie wtopie jeszcze większej kasy ale spróbuje wyszarpac od tego typka jakąś wypłatę może uda mi się odzyskać choć część pieniędzy bo ja juz wlozylem 1250 euro od siebie..

siwy660
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2021, 18:26

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: siwy660 »

Oni nie wypłacaja!!! Ale staraj się. Może 100 lub 200 euro ale szczerze wątpię. Nic nie wplacajcie. Oni wyłudzają i nie oddaja.

siwy660
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 08 lut 2021, 18:26

Re: Pacifica Group

Nieprzeczytany post autor: siwy660 »

joshkent123 pisze:
18 lut 2021, 22:29
Ja jestem teraz namawiany na zawarcie kontraktu ale niestety nie mam takiej kasy bo min. wkład jak mi powiedział to jest 10000 euro i nawet dobrze się stało ze się dowiedziałem o waszej stronce bo dzięki temu nie wtopie jeszcze większej kasy ale spróbuje wyszarpac od tego typka jakąś wypłatę może uda mi się odzyskać choć część pieniędzy bo ja juz wlozylem 1250 euro od siebie..
Chcesz to mogę Ci wysłać na maila kontrakty jakie mi przedstawiła Swarowska Izabela która tak naprawdę nie istnieje. To wiem z policji. Po znajomości mi kolega z kryminalnej potwierdził.

ODPOWIEDZ