PA Average HIGH LOW RANGE - riker Jurnual

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
riker
Gaduła
Gaduła
Posty: 135
Rejestracja: 03 sty 2009, 19:34

PA Average HIGH LOW RANGE - riker Jurnual

Nieprzeczytany post autor: riker »

Witam wszystkich Forexem zajmuję się od 2 lat z małymi przerwami, Testowałem mnóstwo systemów, wyzerowałem też kilka razy depo  na szczęście to były małe sumy i poszły na naukę :D

Obecnie znajduję się w Australii i muszę powiedzieć, że odkąd tu jestem jakoś wszystko zmieniło się o 180%. Mam nową pracę , żuciłem papierosy, nawet piwa nie pije , a co najważniejsze z Forexem idzie mi coraz lepiej – Nakreśliłem sobie Plan i będę go realizował – na razie konto Demo 3 Miesiące potem jak będzie dobrze, a będzie napewno Real następne 3 miesiące :D


Plan jest taki z tych 3 miesięcy zostały mi jeszcze 2 miesiące i jak będzie GITES jedziemy z koksem REAL – czyli do końca kwietnia.

Plan zaczerpnięty z wątku Asmo zaczyna się tak

„Minimalne wymagania

Jeśli jesteś początkującym i masz trudności w znalezieniu regularnych sukcesów, musisz zrozumieć jedna ważna rzecz. To nie jest hazard ani droga do szybkiego wzbogacenia.(…)”
reszta –
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... c&start=10
z tą tylko różnicą ze ja preferuje H1

Zaczołem z 5000PLN stan obecny konta 4909PLN - straty poszły na doszlifowanie systemu… broker AM

Mój System to PA własna moja wersja i interpretacja – Gram na H1 czasami z podglądem na wyższe Interwały MA 337 i MA 144
Co mnie jeszcze interesuje Zakres HL wcześniejszy i na podstawie tego zakresu RANGI obliczam TP. Postaram się to wyjaśnić przy okazji innych postów.


Gra tylko 0.01lota z racji małego depo (MM)

Pozdrawiam i życzę sukcesów
riker :P :P
"Wszystko co pojawia się w Twoim życiu, sam je do niego przyciągasz. A czynisz to za sprawą obrazów, jakie pojawiają się w Twoim umyśle. Jeśli widzisz coś w swoim umyśle, to wkrótce będziesz miał to w ręku"

Awatar użytkownika
riker
Gaduła