Naked Trading (bez wskaznikow) - czyli Price Action w akcji

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
zaburzenia.snu
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: zaburzenia.snu »

Damian_GTK pisze:ja też nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale sprawa jest prosta, nigdy nie inwestuj bez SL!!!
to jest jak jazda ekstremalna na nartach bez kasku, 10 razy Ci się uda przejechać trasę a za 11 razem się rozbijesz i po Tobie...
niestety to jest Pan Forex ;) i tu wszystko może się wydarzyć, bez czynników fundamentalnych czy technicznych też często zdarzają się takie ruchy. Żeby zabezpieczyć się przed takimi sytuacjami właśnie został stworzony SL.
powiem szczerze że ja też uczestniczyłem w tym ruchu wzrostowym, wszedłem na 50% pinbaru na 4H, ze stopem 31 pipsów, gdy już cena doszła do 2,5xSL wyszedłem z 2/3 pozycji i przestawiłem stopa do wejścia ze względu na to że to jest piątek i cena nie miała już wielkiego pola manewru w tym kierunku, następnie gdy cena była przy 1,3360 wyszedłem z pozostałej 1/3 pozycji gdyż uznałem to za pivot point i w miarę istotny poziom gdzie cena może zawrócić (kilka razy w ostatnim czasie na 4H cena tam miała swoje punkty zwrotne).
pozdrawiam

Dodano po 8 minutach:

Jeszcze mam takie pytanie do bardziej doświadczonych forexowiczów (Naked Traderów;) ):
czy w analizie PA bierzecie pod uwagę poziomy max/min tygodnia, miesiąca, dnia? czy traktujecie to jako poziomy istotne?

Dzieki,dobre porównie ale moja obecna strategia brala pod uwage SL w momencie konsolidacji albo mojej nie pewnosci,gdy juz bylem pewien trendu wtedy jechalem bez SL a tp mialem na 1.3400 oraz trafne pytanie zadales sam bylem ciekaw

Dodano po 3 minutach:
mateo pisze:
zaburzenia.snu pisze:Witam