instalacja HHO, - oszczędzaj paliwo nawet do 95%

Forum, na którym można do woli dyskutować nie tylko na tematy związane z Forexem.
Awatar użytkownika
rabit
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1139
Rejestracja: 02 gru 2011, 01:10

Nieprzeczytany post autor: rabit »

Hikari pisze:Mieszanie wody z dieslem jako paliwa bylo praktykowane juz cwierc wieku temu, ale sprawa jakos ucichla.
Tutaj jest ciekawy temat , calego nie czytalem :
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2135248.html
Ze mnie dupa nie trejder!!! :D

Awatar użytkownika
Hikari
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 394
Rejestracja: 10 mar 2005, 19:05

Nieprzeczytany post autor: Hikari »

Jak sobie przypominam, pewien gosciu stwierdzil, ze w dni mgliste, tzn.o wysokiej wilgotnosci powietrza jego samochod zuzywal mniej paliwa w odroznieniu do dni suchych. Wiec kombinowal z woda i dieslem w warunkach garazowych tak, ze osiagnal przyzwoite wyniki.

Zrobienie emulsjii z ON i wody w naszym czasie to drobnostka. Mozna do tego uzyc (nie sprawdzalem) ultradzwiekowej szczoteczki do zebow cena od 16 do do 200 EUR.
Mozna zarobic kilka tysiecy % a nastepnie stracic tylko 100% ;)

Dagu

Nieprzeczytany post autor: Dagu »

tam chodzilo o pare wodna wtryskiwana razem z mieszanka paliwowa
i tak dziala taki wynalazek i jest znany juz z czasow 2 wojny
patenet stosowany w czolgach
zwieksza dynamike motoru nie wdajac sie w szegoly

w polsce niektorzy mechanicy takie cos robia
zbiornik z woda destylowana dalej przewody medziane elastyczne owiniete wokol kolektora i woda sama zmienia stans kupienia bez zadnych strat energii
nie pamietam czy na zasadzie cisnienia wlasnego czy pompki para dalej podawana do mieszanki

w gestii ecu i emulacji takiego czegos nie wiem nic ale w jakis sposob te pojazdy wzbogacone o pare wodna jezdza


z czystej ciekawosci czy na przegladzie z racji takiej instalacji jak HHO diagnosta nie pownien odrzucic auta ?

Awatar użytkownika
rabit
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1139
Rejestracja: 02 gru 2011, 01:10

Nieprzeczytany post autor: rabit »

Dagu pisze:w polsce niektorzy mechanicy takie cos robia
zbiornik z woda destylowana dalej przewody medziane elastyczne owiniete wokol kolektora i woda sama zmienia stans kupienia bez zadnych strat energii
Ciekawy patent :shock:
Dagu pisze:nie pamietam czy na zasadzie cisnienia wlasnego czy pompki para dalej podawana do mieszanki
Moze gdzies za filtrem powietrza ?
Ze mnie dupa nie trejder!!! :D

Awatar użytkownika
nemezzis
Gaduła
Gaduła
Posty: 152
Rejestracja: 12 lip 2010, 01:39

Nieprzeczytany post autor: nemezzis »

To z linku do elktrody:
Woda jako katalizator. I by pasilo ze wraz ze zmianami cisnienia i temperatury parametry wody szaleja.
Wpływ wody zawartej w emulsji paliwowo-wodnej na proces spalania w cylindrze polega na redukcyjnym jej oddziaływaniu na stężenia związków toksycznych w spalinach.
Do wyjaśnienia tego oddziaływania niezbędna jest analiza przebiegu procesu spalania, szczególnie w jego pierwszym, kinetycznym etapie. W tym bowiem okresie dochodzi w pierwszej kolejności do odwodornienia paliwa i towarzyszących mu procesów pirolizy, których efektem jest tworzenie się przede wszystkim cząstek stałych [12]. Procesy te są intensywnie hamowane poprzez powstające w strefie spalania rodniki OH oraz tlen, który odgrywa podstawową rolę, powodując jednocześnie wzrost temperatury oraz intensyfikację powstawania rodników OH. Oprócz tlenu na intensywność zachodzących procesów ma wpływ temperatura i ciśnienie. Wiadomo bowiem, że woda powyżej parametrów krytycznych (powyżej temperatury 374°C i ciśnienia 221 bar) posiada zwielokrotnione zdolności katalityczne.
[...] ilość rodników OH zależy od obecności wody w obszarze spalania. Jednym z efektywniejszych sposobów jej dostarczenia do stref płomienia w cylindrze, czyli stref tworzenia się tlenków azotu, jest dostarczenie jej w postaci emulsji paliwowo-wodnej"

Jak również:

"W silniku o ZS podczas mieszania się stosunkowo chłodnego paliwa z gorącym powietrzem następuje rozluźnienie wiązań C-C i C-H wskutek działania wysokiej temperatury. Wywołuje to rozpad cząsteczek, który ułatwia samozapłon oraz powoduje powstawanie reszt bogatych w węgiel i innych składników trudno ulegających utlenieniu. Szybkie przereagowanie tych reszt jest możliwe tylko za pomocą (w obecności) katalizatora, jakim jest para wodna. To działanie katalityczne zachodzi tylko wówczas, gdy para wodna znajduje się w bliskim sąsiedztwie cząsteczek węgla. Dostarczanie wody razem z paliwem powoduje przyspieszenie spalania węgla."
Do diesla mozna jeszcze dodawac LPG, tez spalanie znacznie spada ale temperatura rosnie i silnik szybko umiera....
Zrezygnowano z tego, CNG gaz podobno daje lepsze rezultaty.
To tyle z offtopu.
Demo obrazuje mozliwosci Twego Umyslu.
Real - poziom zakucia.

Awatar użytkownika
nemezzis
Gaduła
Gaduła
Posty: 152
Rejestracja: 12 lip 2010, 01:39

Nieprzeczytany post autor: nemezzis »

http://jfox.republika.pl/moto/maksor/
nie na temat, ale w poblizu ;)
test magnetyzera - wyglada powaznie.
12% oszczednosci w maluszku prawdopodobnie.
Demo obrazuje mozliwosci Twego Umyslu.
Real - poziom zakucia.

ODPOWIEDZ