Ichimoku

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
ODPOWIEDZ
agnes
Bywalec
Bywalec

Re: Ichimoku

Post autor: agnes »

Przyznam, że bardzo ciekawy wątek. Jestem osoba początkującą jednak chcę poznać różne systemy żeby wiedzieć który bardziej mi "leży". Oprócz PA, który jest ok jednak trzeba wiele wprawy i doświadczenia żeby z powodzeniem go stosować ,zainteresowało mnie właśnie Ichimoku. Myślę że mogą się one uzupełniać. Z racji tego, że wątek trochę obumiera zdecydowałam się go podciągnąć, może odżyje :) Jestem na etapie chłonięcia całej wiedzy na ten temat. Przyznam że założenia są proste a o to właśnie chodzi, prostota górą, zbytnia złożoność i trudność jednak jest przeszkodą. Osobiście preferuję proste i jasne rozwiązania dlatego też zwróciłam uwagę na ten system. Wiadomo, trzeba się z tym obyć, opatrzeć niemniej jest to całkiem przyjemna sprawa.

Podoba mi się też nawiązanie Grega do rodzaju traderów, bardzo fajna sprawa z takim podziałem, można zrobić psychotesty i będzie wiedziało jakie się ma predyspozycje traderskie ;) Mi blisko do hazardzisty niestety i nad tym muszę popracować....
w co umysł może uwierzyć, to umysł może osiągnąć

ade25
Gaduła
Gaduła

Post autor: ade25 »

Bardzo ciekawie gość tutaj opowiada

http://www.youtube.com/watch?v=MaYk8LRQqhY

Awatar użytkownika
wiciom
Bywalec
Bywalec

Post autor: wiciom »

A to właśnie uczeń Grega...

Pzdr

ade25
Gaduła
Gaduła

Post autor: ade25 »

kurcze ten system zaczyna mnie wkręcać
Ciekawostką jest że jest tak stary a działa :)

goro81
Uczestnik
Uczestnik

Post autor: goro81 »

Witam.
Mam kilka pytań do Grega.
1 W książce ( bardzo fajna nawiasem mówiąc ) piszesz ze płaskie seku B ma duzą siłe przyciagania i w sumie jesli nawet cena wychodzi z chmury, a senku B przyszłości jest plaskie to lepiej nie wchodzic bo pewnie i tak przyciagnie. Problem polega na tym ze przy ustawieniach 7,28,119 senku B jest plasnie przez 70 % czasu ?