Gra na danych
No wiem, spodziewałem się mocniejszego strzału, ale ustawiłem zlecenia oczekujące i spakowałem laptopa, bo akurat o 16 pracę kończępki pisze:Trochę ryzykowne było grać na kablu, nie było tam praktycznie żadnej reakcji. Ale jeśli zamknąłeś pozycje na plus to gratuluję.

Tymbardziej ryzykownie że sl nie ustawiłem. Fatal Error

Tak wiem, na razie sobie lużno testuję, zasugerowałem się pierwszym postem że głównie kabel ;P teraz analizuję inne pary, co się na nich działo przed informacjami i po publikacji,pki pisze:Bardziej zastanawiał mnie wybór pary GBP/USD, dla tych danych.
Dla danych ze Stanów próbowałbym grać na parach: USD/JPY, USD/CHF, USD/CAD oraz GBP/JPY
właśnie ogarnąłem strategię do składania zleceń oczekujących, też dobra sprawa, wpisujesz odstęp od ceny, tp i sl i nie musisz liczyć tych pipsów

@Rybako, widzę że cwany z Ciebie lis, kombinujesz jak tu zarobić i się nie narobić

Grasz jeszcze jakimiś strategiami czy to jest jedyna?
Ja właśnie PA studiuję, ale co przysiądę to mnie coś odrywa...
Wymyśliłem ulepszenie, ale tu by trzeba poszukać jakiegoś EA i połączyć go z EA do automatycznego stawiania zleceń.
O czym mówię:
Po co ograniczać się do 10 pipsów, jeżeli można zgarnąć o wiele większy zakres skoku? Trzeba by przestawić TP na 15 pipsów, i znaleźć lub napisać strategię która kilka pipsów przed osiągnięciem TP stawiała by SL na poziomie +10pips, a następnie odpalała Traiding stopa, na najniższym przedziale czyli 15 pipsów. Ewentualnie przestawiała sl co 10 pipsów w górę lub nawet z mniejszą różnicą do tp, w takim przypadku tracimy z całego ruchu tylko kilka/kilkanaście pipsów, lub w razie wachań trochę więcej, ale nie mniej niż 10 pipsów
Co o tym myślicie?
To nie byłoby trudne do zrealizowania jeżeli ktoś umie programować lub zna jakąś podobną EA. A połączyć z EA do stawiania zleceń oczekujących już bym pewnie sam dał radę, więc jeżeli znacie coś podobnego to możemy zadziałać