go4x - polski broker4 (tms)

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Czy założysz konto u tego brokera ?

tak
89
30%
nie
127
43%
nie wiem
78
27%

Liczba głosów: 294

ba.me
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: ba.me »

Witam,
po przeczytaniu tego wątku włos zjeżył mi się na głowie. Arogancja, impertynencja i cynizm pana go4x są wprost porażjące! A już to, co co napisał w odniesieniu do Freemana, to jest po prostu niedopuszczalne. Obawiam się, że doszło tutaj do ujawnienia szczegółów transakcji , a co za tym idzie złamania prawa, choć nie zostały podane personalia klienta. Nie upieram się przy tym, bo nie jestem prawnikiem, ale z pewnością doszło tu do poważnego nadużycia w kwestii zaufania.
Uważam, że nie można takich historii puszczać płazem. Nie ważne, czy to jest 17 zł, czy 1, 70 zł, czy 17 000, to niedopuszczalne.
Obszerne cytaty z tego wątku powinny trafic do mediów branzowych i do konkurencji(już oni będą wiedzieli, co z tym zrobić), a pan go4x powinien dostać wilczy bilet.
Pozdrawiam

forex_lover
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: forex_lover »

No cóż zgodnie z ich reklamą "Pan Forex nie był łaskawy" dla kilku osób i skarcił ich.

Tatuś karci małe dzieci.

Spuścił im lanie.

GFT--Trader
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: GFT--Trader »

1. Czy GO4X zamierza w przyszłości zmniejszyć spready, ujemne swapy i tym samym spróbować konkurować niższą ceną? Jeśli tak to kiedy i proszę podać kilka przykładów dla najbardziej popularnych instrumentów.