Szczerze to jeszcze nie miałem kiedy tego sprawdzić. Dam znać w poniedziałek co to za zmiany.freeman pisze:A te zmiany (wspominane w mailu) to jakieś istotne?
Gdzie tak wyczytałeś? Bo nie do końca tak jest.mwojt pisze:1) Wyczytałem że teraz FxPro obsługuje klienta przez 24/7, wliczając w to wpłaty i wypłaty.
Wpłaty księgowane są w godzinach pracy księgowości, tak samo jak realizowane są wypłaty środków. Księgowość FxPro pracuje od 8 do 19 czasu polskiego (GMT+1). Dlatego jeśli zlecimy np. wypłatę w poniedziałek o 20 to zostanie ona zrealizowana dopiero następnego dnia rano. Jeśli wpłacimy np. kartą depozyt w sobotę to zaksięgowania środków na koncie można spodziewać się w poniedziałek przed południem.
24/7 (a właściwie 5) pracuje dział Dealing Desku, czyli w godzinach działania platformy FxPro.
Nie, jednak tzw. free margin musi być wystarczający do zrealizowania wypłaty więc jeśli akurat np. nasza stratna pozycja się powiększy w momencie, gdy księgowość będzie chciała zrealizować dyspozycję wypłaty to siłą rzeczy nie zostanie ona dokonana.mwojt pisze:2) Czy trzeba mieć zamknięte wszystkie pozycje aby dokonać wypłaty?