Forex vs. Poker
Forex vs. Poker
Gram w Pokera od kilku lat i jestem na plusie, planuję zająć się Forexem. Poker i Forex uzupełniają się bo najlepsze dni dla Forexu są najgorszymi dla Pokera i odwrotnie więc można zajmować się i tym i tym.
Mam kilka pytań na początek
1) Relatywnie do Pokera czy na Forexie jest trudniej czy łatwiej?
2) W Pokera robi się coraz trudniej bo ludzie się uczą, czy Forex z biegiem czasu też robi się coraz trudniejszy?
3) W pokerze wyczekiwanie na okazję czasami trwa bardzo długo i jest to straszliwie nudne, czy zarabianie na Forexie też bywa nudne albo po pewnym czasie staje się nudne z powodu rutyny?
Mam kilka pytań na początek
1) Relatywnie do Pokera czy na Forexie jest trudniej czy łatwiej?
2) W Pokera robi się coraz trudniej bo ludzie się uczą, czy Forex z biegiem czasu też robi się coraz trudniejszy?
3) W pokerze wyczekiwanie na okazję czasami trwa bardzo długo i jest to straszliwie nudne, czy zarabianie na Forexie też bywa nudne albo po pewnym czasie staje się nudne z powodu rutyny?
1) Trudniej
2) Poziom jest taki sam, tylko (wg. mnie) Forex ewoluuje, czyli jest ciagle trudnej, bo skoro cos teraz dziala to nie znaczy ze za np. miesiac bedzie dzialac.
3) Tak, jest nudne.
Podsumowujac:
W pokerze masz sytuacje wejsciowa, i na podstawie tej sytuacji mozesz okreslic prawdopodobienstwo wygranej, czy podejmiesz to ryzyko + psychologia przeciwnikow, to inna historia.
Na forexie, masz sytuacje wejsciowa i nie potrafisz okreslic tego prawdopodobienstwa bezposrednio, jedynie "wymyslasz" sobie pewien system, ktory wg Ciebie "dziala" i grasz nim, tak jak w pokerze, ale musisz go modyfikowac aby dalej dzialal. Pomijam systemy uznaniowe ktore jak nazwa mowi sa uznaniowe.
Jesli chodzi o psychologie i tu i tu, trzeba miec "twarda d"
W skrocie... poker jest (jak dla mnie) dziesiatki razy latwiejszy.(Nie znaczy latwy
)