Dukascopy - ECN
Jasne..raposo pisze:Faktycznie, czasem coś takiego występuje ale można je normalnie usunąć (klik n delete).

Tych linii bywa n...
Wstyd wg mnie ..
Tych bugów sie teraz tak narobilo ze hej...
Z innej beczki
http://www.dukascopy.com/swiss/english/forex/jforex/
Ma to ktoś aktywowane? Wiadomo jak to wygląda?Full market depth option!
JForex market depth encompasses of the prices and liquidity taken from many different liquidity providers. While developing their strategies, traders can utilize the market depth as an additional resource providing information about the current market.
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)
reptile
I tak żeby Ciebie żeby zadowolić to powinna wyskakiwać z monitora ładna latynoska z Dukascopy i klikać trejdy w Twoim imieniu więc nie ma co dalej dyskutować...
Błędy są. To już stwierdziliśmy. Zostały zgłoszone i mają zostać naprawione. Można je chwilowo usuwać ręcznie aż pojawi się nowa wersja.
I tak żeby Ciebie żeby zadowolić to powinna wyskakiwać z monitora ładna latynoska z Dukascopy i klikać trejdy w Twoim imieniu więc nie ma co dalej dyskutować...

Błędy są. To już stwierdziliśmy. Zostały zgłoszone i mają zostać naprawione. Można je chwilowo usuwać ręcznie aż pojawi się nowa wersja.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Za tyle commision co ja zapłaciłem tak powinno kurna byćraposo pisze:I tak żeby Ciebie żeby zadowolić to powinna wyskakiwać z monitora ładna latynoska z Dukascopy i klikać trejdy w Twoim imieniu więc nie ma co dalej dyskutować... Very Happy

O weekendowych relaksach nie wspomne to powinen być standard hehe
Nie da się tego ręcznie usuwać bo tych linii bywa za dużo..
Problem z modyfikacjami SL TP czy entry przez kreski kolejny mankament.
Najlepiej to nie dotykac platformy do czasu naprawienia.
Jak 1 raz to odkryłem wpadlem w panike ze był włam ktos sobie pograł za mnie.

Niech sie spreżają z tym naprawianiem.
A co z tym full DOM ? Podobno jest to za free tylko trzeba zgłosić zapotrzebowanie.
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration (off-line,only e-mail)
Bywa za dużo jak się tego nie robi na bieżącoreptile pisze:Nie da się tego ręcznie usuwać bo tych linii bywa za dużo..


Sam korzystam tylko z wskaźnika wolumenu więc przyznam szczerze, że się tym nie interesowałem ale postaram się czegoś dowiedzieć i dam znać.reptile pisze:A co z tym full DOM ? Podobno jest to za free tylko trzeba zgłosić zapotrzebowanie.
Dodano po 2 godzinach 4 minutach:
Full Market Depth dostępny jest tylko przez API.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Mogę donieść o kolejnych usterkach w Dukascopy.
Ja dla odmiany korzystam z platformy webowej od początku stycznia.
Miałem okazję przez 2 tygodnie korzystać z konta demo.
Na początku korzyzstania stwierdziłem usterkę polegającą na braku możliwości wyświetlenie wykresów dla niektórych par walutowych.
Usterka występuje tylko dla poniższych par walutowych
NDZ/JPY
EUR/NDZ
GBP/AUD
NDZ/CHF
XAU/USD
AUD/CAD
USD/SGD
AUD/CHF
GBP/NDZ
NDZ/CAD
GBP/CAD
CAD/CHF
Dla pozostałych par wykresy działają ok.
Podkreślam, że chodzi o platformę webową.
Usterka, jak każda inna.
Dokładnie ją opisałem, i załączyłem screeny.
Account Manager zapewnił mnie, że została zgłoszona do działu IT.
W międzyczasie konto demo wygasło, a AM założył mi kolejne na 28 dni.
Byłem coraz bardziej zainteresowany otwarciem konta real, ale zastanawia mnie, że nadal nie było żadnej odpowiedzi w sprawie usterek.
Stad moje dalsze pytania.
Czy Dukascopy, podpisując ze mną umowę, w jakikolwiek sposób jest zobowiązane do zapewnienia ciągłości działania swoich platform?
Obecnie nic na to nie wskazuje.
Rozumiem, że za chwilę padnie dużo odpowiedzi w stylu "jest kilka innych usterek, pracujemy nad tym"
Ale czy można się tak "wozić" w nieskończoność?
Rozumiem, że Raposo pomaga załatwiać takie sprawy i przyspiesza ewentualne rozwiązania, ale to ciągle jest współpraca (przepraszam za kolokwializm) - "na gębę".
Czy jakiś zapis umowy ogranicza tego typu prokrastynację?
Proszę o ewentualne przytoczenie.
Ja dla odmiany korzystam z platformy webowej od początku stycznia.
Miałem okazję przez 2 tygodnie korzystać z konta demo.
Na początku korzyzstania stwierdziłem usterkę polegającą na braku możliwości wyświetlenie wykresów dla niektórych par walutowych.
Usterka występuje tylko dla poniższych par walutowych
NDZ/JPY
EUR/NDZ
GBP/AUD
NDZ/CHF
XAU/USD
AUD/CAD
USD/SGD
AUD/CHF
GBP/NDZ
NDZ/CAD
GBP/CAD
CAD/CHF
Dla pozostałych par wykresy działają ok.
Podkreślam, że chodzi o platformę webową.
Usterka, jak każda inna.
Dokładnie ją opisałem, i załączyłem screeny.
Account Manager zapewnił mnie, że została zgłoszona do działu IT.
W międzyczasie konto demo wygasło, a AM założył mi kolejne na 28 dni.
Byłem coraz bardziej zainteresowany otwarciem konta real, ale zastanawia mnie, że nadal nie było żadnej odpowiedzi w sprawie usterek.
Stad moje dalsze pytania.
Czy Dukascopy, podpisując ze mną umowę, w jakikolwiek sposób jest zobowiązane do zapewnienia ciągłości działania swoich platform?
Obecnie nic na to nie wskazuje.
Rozumiem, że za chwilę padnie dużo odpowiedzi w stylu "jest kilka innych usterek, pracujemy nad tym"
Ale czy można się tak "wozić" w nieskończoność?
Rozumiem, że Raposo pomaga załatwiać takie sprawy i przyspiesza ewentualne rozwiązania, ale to ciągle jest współpraca (przepraszam za kolokwializm) - "na gębę".
Czy jakiś zapis umowy ogranicza tego typu prokrastynację?
Proszę o ewentualne przytoczenie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dukascopy wprowadza obecnie wiele udogodnień, co czasem powoduje błędy i wymusza poprawki więc niezależnie od tego ilość rzeczy do zrobienia wciąż się mnoży. Zgłoszone przez Ciebie błędy nie są na tyle rażące, że powodują, iż klient na tym może finansowo ucierpieć np. przez jakąś pomyłkę w swoim działaniu lub działaniu platformy. Dodatkowo, dostępne są pozostałe dwie platformy z których również można korzystać, a nie ma co ukrywać, że zainteresowanie klientów skupia się wokół JForex, gdzie ten problem nie występuje.Rozumiem, że za chwilę padnie dużo odpowiedzi w stylu "jest kilka innych usterek, pracujemy nad tym"
Ale czy można się tak "wozić" w nieskończoność?
Jeśli błąd został zgłoszony to trzeba czekać na jego rozwiązanie i pozostaje ew. przypomnienie brokerowi o jego istnieniu oraz zapytanie o orientacyjną datę wprowadzenia poprawek. Jeśli chcesz, mogę to zrobić w poniedziałek.
W żadnej umowie z brokerami nie widziałem nigdzie tego typu zapisów i szczerze powiedziawszy byłoby bez sensu nakładanie na samego siebie takich ograniczeń z tego względu, iż prace zawsze mogą się przedłużać, nie zawsze z chęci/zamiaru samego brokera jednak chyba każdemu brokerowi zależy by jego platforma działała sprawnie i bezproblemowo. Pozostaje kwestia spraw priorytetowych, sił przerobowych oraz czynników losowych, na które broker może nie mieć wpływu (np. awarie, ograniczenia techniczne).chee pisze:Czy jakiś zapis umowy ogranicza tego typu prokrastynację?
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Zgłoszone przez Ciebie błędy nie są na tyle rażące, że powodują, iż klient na tym może finansowo ucierpieć np. przez jakąś pomyłkę w swoim działaniu lub działaniu platformy.
Zgłoszone przezemnie błędy uniemożliwiają obserwowanie i grę na połowie par walutowych, które powinny być dostępne na platformie.
Dla mnie to BLOKER.
Zainteresowałem się Dukascopy ze względu na platformę webową, i założyłem, że skoro mają ją w propozycji, to traktują ją równie poważnie jak inne platformy. Jeżeli traktują platformę webową po macoszemu, to powinni to może gdzieś zaznaczyć? Pozostaje pytanie, co jeszcze jest w Dukascopy traktowane podobnie?Dodatkowo, dostępne są pozostałe dwie platformy z których również można korzystać, a nie ma co ukrywać, że zainteresowanie klientów skupia się wokół JForex, gdzie ten problem nie występuje.
Tłumaczenie problemów w stylu "przecież można korzystać z innych platform" uważam za niepoważne.
To absolutnie nie wyjaśnia mojego pytania o niezałatwianie takich spraw "na gębę" (jak poniżej)Jeśli błąd został zgłoszony to trzeba czekać na jego rozwiązanie i pozostaje ew. przypomnienie brokerowi o jego istnieniu oraz zapytanie o orientacyjną datę wprowadzenia poprawek. Jeśli chcesz, mogę to zrobić w poniedziałek.
.chee pisze:Rozumiem, że Raposo pomaga załatwiać takie sprawy i przyspiesza ewentualne rozwiązania, ale to ciągle jest współpraca (przepraszam za kolokwializm) - "na gębę".
W żadnej umowie z brokerami nie widziałem nigdzie tego typu zapisów i szczerze powiedziawszy byłoby bez sensu nakładanie na samego siebie takich ograniczeń z tego względu (...)chee pisze:Czy jakiś zapis umowy ogranicza tego typu prokrastynację?
Umowy SLA (service level agreement) - mówiące o dostępności świadczonych usług nie są niczym nadzwyczajnym.
Szczególnie jeżeli chodzi o instytucję, która chce nazywać się bankiem.
Większość z nas ma takie zapisy w umowach do kont bankowych, czy choćby w umowach z operatorami telekomunikacyjnymi (dostępność serwisów bankowości internetowej, czy obsługa i dostępność bankomatowa, lub refundacja kosztów w przypadku braku internetu pow 3 dni (TP) ).
Żadna poważna instytucja nie wykręci się od zobowiązania do zapewnienia dostępności usług argumentem "byłoby bez sensu nakładanie na samego siebie takich ograniczeń"
Niestety, w związku z powyższym, wątpliwości opisane w pierwotnym poście pozostają dla mnie otwarte.
Chciałem tylko zaznaczyć że często platforma DEMO różni się od platformy REAL. Nie chodzi o feed a właśnie o wychwycenie bugów. Po to Dukas wprowadza najpierw nowości na demo aby wychwycić błędy i wyeliminować je na real.
Powinieneś się cieszyć że wogóle platforma się rozwija - mt4 stoi w miejscu i też nie jest święte...
Jest jeszcze inne rozwiązanie - uważasz że Dukas jest zły - zmień.
Powinieneś się cieszyć że wogóle platforma się rozwija - mt4 stoi w miejscu i też nie jest święte...
Jest jeszcze inne rozwiązanie - uważasz że Dukas jest zły - zmień.
Tu nie ma mowy o innowacjach ani o rozwoju. Przypomnę, że chodzi o wyświetlenie wykresów PNG, co jest bardzo podstawową funkcjonalnością, i działa dla części par walutowych. Sprawia to wrażenie, jakby ktoś przygotował platformę "na sztukę". Jest? Jest. Po co zadawać pytania.
Odpowiedzi na pytania przypominają trochę epizody z filmów Stanisława Barei.
Dziękuję Cyb, za zainteresowanie.
P.S. Polecam fragment filmu
"Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" .
Można wspisać w wyszukiwarce na YTB
Tytuł: "Co mi zrobisz jak... - Tych klientów nie obsługujemy! "
Odpowiedzi na pytania przypominają trochę epizody z filmów Stanisława Barei.
Dziękuję Cyb, za zainteresowanie.
Twoja porada mimo wszystko wydaje się najlepiej uchwycać sedno sprawy.Powinieneś się cieszyć że wogóle platforma się rozwija - mt4 stoi w miejscu i też nie jest święte...
Jest jeszcze inne rozwiązanie - uważasz że Dukas jest zły - zmień.
P.S. Polecam fragment filmu
"Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" .
Można wspisać w wyszukiwarce na YTB
Tytuł: "Co mi zrobisz jak... - Tych klientów nie obsługujemy! "