Na Forex Magnates ukazał się w tym tygodniu wywiad z: Luis Sanchec Dukascopy Bank
Tłumaczenie części pierwszej już jest, znajdziecie to na stronie do której link jest w temacie ze stopki (nieźle

).
To początek:
Partnerstwo typu White Label odgrywa ogromną rolę w branży Forex i jest wszechobecną formą współpracy na wszystkich kontynentach i we wszystkich sektorach rynku. Tego typu alianse strategiczne wymagają starannego rozważenia ze strony brokera oraz providera technologicznego w jaki sposób wykorzystać partnera White Label do zdobywania kanałów dystrybucji swoich produktów tym samym przyczyniając się do generowania zysków.
Przedsiębiorstwa, które chcą prowadzić działalność jako partnerzy White Label w zakresie rynku Forex działać będą na trochę innych zasadach niż w przypadku pozostałych rynków finansowych. Broker oraz dostawca rozwiązań technologicznych jak również model wynagrodzenia są najlepiej dostosowane do celów, które partner White Label chce osiągnąć.
Jeszcze jakiś czas temu brokerzy detaliczni FX spoglądali na brokerów wprowadzających (IB) oraz partnerów strategicznych jak na istotne podmioty w rekrutacji i pozyskiwaniu nowych klientów. Budżet nabycia niewykorzystany na zakup mediów może być wypłacony profesjonalistom, którzy posiadają kontakty z klientami, co w dużej mierze pozwala zwiększyć wydajność. Ówcześnie spready były jednak wyższe niż obecnie przez co prowizje wypłacane dla IB były naprawdę znikomym kosztem.
W tym tygodniu serwis Forex Magnates przeprowadził wywiad z Luisem Sanchezem, szefem działu sprzedaży instytucjonalnej w Dukascopy Bank. W udzielonych odpowiedziach stara się on szczegółowo omówić zastrzeżenia i charakterystykę partnerstwa typu White Label oraz współpracy przedsiębiorstw na jego zasadach.
Comparic - Codzienne informacje z rynku Forex, GPW.
Analizy, wywiady, statystyki rynkowe, ciekawostki, Forex na Żywo.
Od Traderów dla Traderów