Cała usługa działa w oparciu o zestawienie dwóch technologii Integral oraz MT4 i rzeczywiście w piątek zdarzyła się awaria polegająca na tym co zostało przeze mnie opisane. Myślę, iż nie jest to miejsce na szczegółowe wyjaśnianie co, jak i dlaczego? wymagałoby to znajomości budowy wszystkich komponentów usługi od strony informatycznej. Zdiagnozowaliśmy problem i usuneliśmy go, ciągle prowadzimy monitoring usługi.Wirus pisze: Wybacz, InvestorzeonlineFX, ale to bełkot, a mnie chodzi o konkretną odpowiedź. Protokół FIX interesuje mniej więcej tak, jak kurs drachmy w marcu 1954 ;)
Aplikacja i jej procesy wewnętrzne nie mają nic wspólnego z usługą ECN jaką oferujemy.
Z tego tytułu, iż jesteśmy Domem Maklerskim prowadzimy ewidencje danych (dane zapisują się do pliku) jakie prezentujemy klientom, na wypadek gdyby ktoś kiedyś zapytał, jaki prezentowaliśmy kurs drachmy w 1954r.
Proces ten wpłynął na powstałe opóźnienie.
Pozdrawiam
AK.