BOCZEK pisze:highend pisze:....na każdy jeden jestem w stanie odbić piłeczkę.
2.5 litra, 6 cylindrów w rzędzie, 190KM, silnik zaczyna życ przy 4tysiącach obrotów, wtedy zaczyna się zabawa, napęd na tył. Odbij to. Tylko nie pisz ze masz spalanie na poziomie 4 litrów... Bo do tego moge sobie kupić cos z silnikiem do 1litra, a auto bedzie bardziej eko niż twoja lektryczne
Tesla Model S, 0 litra, 0 cylindrów, moc 416KM (w najmocniejszej wersji) osiągane natychmiast od 0 obrotów, napęd na tył. Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 500km (w modelu z pakietem 85kWh)
przyspieszenie 4,4s do 100km/s, spalanie 0 (zero litrów na 100km),
darmowe szybkie ładowanie na stacjach Tesli (w 20 minut mamy zasieg na 300km). Stacje Tesli budowane są na bieżąco, mapka na ich stronie. Są w USA i zachodniej europie.
Generalnie mamy całkowicie darmową jazdę. Ponadto:
http://samochodyelektryczne.org/consume ... _2014r.htm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu kilometrów. Jeszcze coś?
Co do dźwięku klasycznego silnika... na codzień jeżdżę Leafem (Nissan Leaf) i pasuje mi jego cisza. Przyspieszenie ma 10s/100km, spalanie zero

ładowanie szybkie na stacjach w Krakowie, Łodzi, Warszawie - darmowe (20minut do 80% pojemności aku). Darmowe parkowanie w paru miastach w kraju. Tyle na razie w Polsce.