Armada Markets - Nowa jakość na rynku forex.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
Awatar użytkownika
dziad
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 82
Rejestracja: 04 paź 2008, 18:07

Nieprzeczytany post autor: dziad »

ArmadaMarkets pisze:Przed chwilą sprawdziliśmy i wszystko jest ok. Jeśli występuje jakiś błąd w formularzu, pole jest oznaczone na czerwono. Być może nie podajesz z jakich brokerów wcześniej korzystałeś?
Problem w tym że żadne pole nie sygnalizuje o co może chodzić, podaje wszystkie dane, również dotychczasowego brokera! Proszę o podanie w jakim formacie zapisać nr telefonu, korzystam z tel. o prefixie 696..... pzdr (M)
Wielkie pieniądze robi się na małych pozycjach!
...................................................... Vic Sperandeo

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3768
Rejestracja: 02 lis 2011, 15:41

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Osobiście nie miałem żadnych problemów z przesłaniem formularza.

Swoją drogą nie widzę problemu z wpłatą przez Moneybookers. Może znajdę jakieś minusy, to się podzielę ;)

Awatar użytkownika
ArmadaMarkets
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 417
Rejestracja: 20 sie 2012, 22:26

Nieprzeczytany post autor: ArmadaMarkets »

Medin - poszła wiadomość prywatna.
nasz profil na Facebooku - ArmadaMarketsPL - zapraszamy!

Awatar użytkownika
dziad
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 82
Rejestracja: 04 paź 2008, 18:07

Nieprzeczytany post autor: dziad »

ArmadaMarkets pisze:Medin - poszła wiadomość prywatna.


Otrzymałem, odesłałem screeny, problemy nadal.......pzdr (M)
Wielkie pieniądze robi się na małych pozycjach!
...................................................... Vic Sperandeo

Awatar użytkownika
ArmadaMarkets
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 417
Rejestracja: 20 sie 2012, 22:26

Nieprzeczytany post autor: ArmadaMarkets »

Odpowiedzieliśmy Tobie na e-maila.

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3768
Rejestracja: 02 lis 2011, 15:41

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Założenie konta trwało wyjątkowo krótko. Duży plus dla Was.

- Po czym mogę poznać, jaki mam rodzaj konta? Nie było nigdzie pola wyboru, nie potrafię tej informacji odnaleźć :(.

- Czym spowodowane są przerwy w połączeniu? Równolegle mam włączoną platformę Admirala i działa bez zakłóceń.

Pozdrawiam!

btbftr
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 75
Rejestracja: 05 lut 2012, 18:29

Nieprzeczytany post autor: btbftr »

wybiera sie na poczatku :p jak podajesz wszystkie dane w polu waluta rachunku.

pozdro :)

Awatar użytkownika
ArmadaMarkets
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 417
Rejestracja: 20 sie 2012, 22:26

Nieprzeczytany post autor: ArmadaMarkets »

Tak jak napisał przedmówca, rodzaj konta wybiera się przy zakładaniu go, konkretnie wybiera się rodzaj i walutę konta. Rodzaj konta jest także uwzględniony w wiadomości powitalnej zawierającej login i hasło do konta.

Przerwy w połączeniu w weekend wynikają z prac konserwacyjnych prowadzonych na serwerach. Można się wtedy spodziewać również przejściowych problemów z rejestracją kont rzeczywistych i demo. W tygodniu takich problemów jest raczej niewiele.

Rodzaj konta najprościej stwierdzić po tym, czy w otwartej pozycji ma się prowizję czy nie. Ewentualnie prosimy o nr konta na pomoc@armadamarkets.pl lub priv na forum i sprawdzimy.

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3768
Rejestracja: 02 lis 2011, 15:41

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Zleciłem właśnie przelew do Moneybookers.

Opłata za szybki przelew internetowy 0,90%.
Za darmo była opcja przez Inteligo oraz przelew bankowy zwykły (2-5 dni roboczych).
Wypłaty też pewnie obciążone opłatami.

EDIT:
Haha kolejny 1% do Moneybookers życzy sobie za przesłanie środków dalej. Cienka sprawa. Większych środków nie radzę w ten sposób przesyłać. Pozostaje czekać na konto bankowe Armady w PL.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Z tego co czytałem to Armada pokrywa prowizję moneybookers. Czyli ty w MB widzisz że Ci potrącili, ale zaksięgowaną masz całość.

Daj znać ile dojdzie.
Co do szybkich przelewów to to już po stronie Twojego banku ta opłata tak ?

ODPOWIEDZ