- pozamykane transakcje i zapewnienia pracowników że do godziny wszystko zostanie przywrócone... wiecie jak się skończyło...
- natepnego dnia, jakis dziwny "restart systemu", zaplanowany na 16.00.. okazało sie ( PONOWNIE ) że informacje pracownikow kontatowych, że to sprawa na cytuje "15 minut" trwało prawie 2h...
- kolejny dzien ( piatek 3.05 ) brak mozliwości zawierania transakcji na surowcach i indeksach...kolejny telefon i kolejne zlewające odpowiedzi że jest awaria.,, i chyba dzisiaj już się nie da nic zrobić ( było po 16...)
- absolutnym "hitem" okazała się jednak informacja na stronach biura maklerskiego o wielkości lewarowania na walory, np. z WIG20 ( POL.AGR, POL.PKN itp ) wg. oficjalnej informacji ( 2 tyg. temu na stronach aliora ) lewarowanie x100...
zatem składam zlecenie i liczę zmiany % i jak nic nie wychodzi mi x100... dzwonie ponownie, prosze o podanie imienia i nazwiska osoby z która rozmawiam i pytam jeszcze raz.. jaki jest lewar....i słysze ponownie x100, zatem prosze uprzejmie
aby mi to przeliczono bo wg. mnie jest zupełnie inaczej, a konsultat dalej uparcie i z ironia w głosie stara mi sie udowodnic ze nie potrafie sobie policzyć...uparcie jednak drążyłem temat i w końcu konsultant doszedł do wniosku że mam racje że lewar jest x4 ale nie wie o co chodzi...i ironicznie zapytał czy w czym jeszcze może pomóc....
-- 05 maja 2013, 21:01 --
KMarcin pisze:Ja akurat chce Swoje pozycje, bo zarabiają. Tylko chce dostać jakąś informacje z banku a tu nic, nawet sie dodzwonić nie można...
Mogliby przynajmniej po przez platformę dać znać, że pozycje są zakmnięte omyłkowo i zostaną za chwile przywrócone... wpis na forum konsultanta AB nie jest wiążący...
Wy tez nie macie raportow teraz w platformie?
Nie wiadomo co robic dalej...
Aktualizacja 17:05:
Dodzowniłem sie do konsultanta i złożyłem "Dyspozycje przywrócenia pozycji sprzed godziny 14:00", pozycje maja do godziny czasu "wrócić do mnie". Zapomniałem się dopytac, czy każdy tak musi zrobić, aby odzyskać Swoje pozycje.
Dodzownić udało mi się po dokładnie 22 minutach słuchania komunikatu " Obecnie wszyscy konsultanci sa zajęci", więc uzbroić sie trzeba w cierpliwośc. Jeżeli komuś znikły pozycje, a ma małe depo to nie zajmujcie teraz nowych pozycji, bo w przyadku przywrócenia starych, może wystąpić problem z pokryciem depozytu.
Raporty i inne funkcje Platformy mają być przywrócone...dziś.
Ogólnie zadając pytanie, czy moge teraz bezpiecznie handlować, nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi, która by mnię uspokoiła...
Z powazaniem,
Marcin Kamaj
SMS... jak jest margin call to potrafia wysłać SMSa... podobnie powinno być jak jest awaria, SMS do wszystkich użytkowników i przynajmniej jest szansa że wiekszość odbierze... ja na razie straciłem zaufanie do tej platformy