
AliorTrader - ECN.
Re: AliorTrader - ECN.
Dzięki Expansion, już mam hasło i wszystko gra. 

- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
Re: AliorTrader - ECN.
Witamy,
1. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą, szczególnie co do aplikacji mobilnej i web. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej obydwie aplikacje udostępnić Klientom. Niestety nie możemy podać ostatecznej daty wdrożenia i w związku z tym poprosimy o cierpliwość. Na pewno będziemy informować o wszelkich szczegółach, gdy będziemy mogli.
2. Promocja wypróbuj ECN (prowizja 0,0035% przy przenoszeniu rachunku) nadal obowiązuje w nowym roku. Dla wszystkich Klientów przenoszących rachunek obniżamy prowizję na 3 pierwsze miesiące. Naturalnie w następnych okresach po zweryfikowaniu obrotów nic nie stoi na przeszkodzie, aby taka stawka prowizji pozostała na dłuższy termin.
3. Spready podczas Świąt są podyktowane przez mniej płynny rynek. Alior nie dodaje nic do wartości spreadu i nie ingeruje w żaden sposób w strategie Klientów. Porównanie do Bossy uważamy w tym momencie na trochę nie na miejscu - inny model biznesowy, inne cele brokera względem swoich Klientów itd. Market makerzy mają możliwości wpływania na spread i cenę widoczną u Klienta, my nie stosujemy takich praktyk, jesteśmy jedynie pośrednikiem pomiędzy Klientami a największymi bankami na świecie, które kwotują daną parę walutową.
4. Hasło do Alior Trader jest hasłem użytkownika, więc nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czy jest to to samo hasło
W celu otrzymania nowego hasła prosimy o kontakt z numerem 19503, gdzie po wersyfikacji konsultant zresetuje obecne hasło AT.
5. Ustawienia połączenia dla Alior Trader:
Nazwa: Alior Trader 2
Nazwa host: https://aliortrader.pl
Przy okazji, życzymy wszystkim wielu zyskownych transakcji w Nowym Roku.
Pozdrawiamy
Zespół BM Alior Banku
1. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą, szczególnie co do aplikacji mobilnej i web. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej obydwie aplikacje udostępnić Klientom. Niestety nie możemy podać ostatecznej daty wdrożenia i w związku z tym poprosimy o cierpliwość. Na pewno będziemy informować o wszelkich szczegółach, gdy będziemy mogli.
2. Promocja wypróbuj ECN (prowizja 0,0035% przy przenoszeniu rachunku) nadal obowiązuje w nowym roku. Dla wszystkich Klientów przenoszących rachunek obniżamy prowizję na 3 pierwsze miesiące. Naturalnie w następnych okresach po zweryfikowaniu obrotów nic nie stoi na przeszkodzie, aby taka stawka prowizji pozostała na dłuższy termin.
3. Spready podczas Świąt są podyktowane przez mniej płynny rynek. Alior nie dodaje nic do wartości spreadu i nie ingeruje w żaden sposób w strategie Klientów. Porównanie do Bossy uważamy w tym momencie na trochę nie na miejscu - inny model biznesowy, inne cele brokera względem swoich Klientów itd. Market makerzy mają możliwości wpływania na spread i cenę widoczną u Klienta, my nie stosujemy takich praktyk, jesteśmy jedynie pośrednikiem pomiędzy Klientami a największymi bankami na świecie, które kwotują daną parę walutową.
4. Hasło do Alior Trader jest hasłem użytkownika, więc nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czy jest to to samo hasło

W celu otrzymania nowego hasła prosimy o kontakt z numerem 19503, gdzie po wersyfikacji konsultant zresetuje obecne hasło AT.
5. Ustawienia połączenia dla Alior Trader:
Nazwa: Alior Trader 2
Nazwa host: https://aliortrader.pl
Przy okazji, życzymy wszystkim wielu zyskownych transakcji w Nowym Roku.
Pozdrawiamy
Zespół BM Alior Banku
Re: AliorTrader - ECN.
Uciekajcie od aliora daleko,rozłączanie, olbrzymie opóżnienia w zleceniach i to nie w 2-3 sekundy tylko wiele dłużej ,stop loss nie zamyka pozycji,reklamacje,telefoniczne,mailowe to odbijanie piłeczki.Wczasie awarii aplikacji nikt z konsulatantów nie odbiera telefonów,póżniejesze reklamacje tel. kwitowane są,że u nich wszstko ok. Jednym słowem porażka banku (wyższa kultura bankowości w max wydaniu)
- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
Re: AliorTrader - ECN.
Witamy,stst pisze:Uciekajcie od aliora daleko,rozłączanie, olbrzymie opóżnienia w zleceniach i to nie w 2-3 sekundy tylko wiele dłużej ,stop loss nie zamyka pozycji,reklamacje,telefoniczne,mailowe to odbijanie piłeczki.Wczasie awarii aplikacji nikt z konsulatantów nie odbiera telefonów,póżniejesze reklamacje tel. kwitowane są,że u nich wszstko ok. Jednym słowem porażka banku (wyższa kultura bankowości w max wydaniu)
Może Pan sprecyzować kiedy były te rozłączenia? Platforma rzeczywista działa bez problemów zarówno jeżeli chodzi o płynność, ciągłość działania jak i realizację zleceń. Klienci nie zgłaszają nam również długiego czasu realizacji. Jeżeli zdarzy się, że zlecenie SL/TP się nie wykona - zawsze zwracamy środki gdyż jest to błąd po naszej stronie. Może poda Pan więcej informacji lub jakieś konkrety?
Pozdrawiamy
BM Alior Banku
Re: AliorTrader - ECN.
ostatni mail z reklamacją
W dniu dzisiejszym nie zamknął pozicji stop los nr 56817912 w związku z czym winiknął minus
z depozytu ponad ustawiony stop los .Wasz system kolejny raz powoduje straty wynikłe z
Waszej strony.Czekam na zwrot pieniędzy i odpowiedż satysfakcjonującą mnie ,a nie zrzucanie
winy na innych bo ja z Wami zawierałem umowę i Wy pobieracie prowizje.
a to odpowiedż
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości w obsłudze Pana zlecenia po stronie
Biura Maklerskiego Alior Banku. Uprzejmie wyjaśniamy, że Biuro Maklerskie przekazało
zlecenie do realizacji po spełnieniu się warunków zlecenia. Z zapisów systemowych wynika, że
wydłużony czas realizacji zlecenia związany był z brakiem potwierdzenia zawarcia transakcji
przez Dostawcę Kwotowań dla instrumentów CFD.
W związku z powyższym Biuro Maklerskie
nie znajduje podstawy do uznania przedmiotowej reklamacji.
Z poważaniem,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Pouczenie:
Uprzejmie informujemy, że Klientowi
przysługuje prawo wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
W przypadku sporu
pomiędzy konsumentem – Klientem banku a bankiem, Klient ma prawo wystąpić do Arbitra
Bankowego Przy Związku Banków Polskich o ile spór dotyczy roszczeń pieniężnych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub innych czynności
na rzecz konsumenta, przy czym wartość przedmiotu sporu nie może być wyższa niż 8 000 zł
......................i co gdzie ten zwrot ,piszcie i mówcie prawdę
-- Dodano: 02 sty 2013, 15:20 --
ostatni mail z reklamacją
W dniu dzisiejszym nie zamknął pozicji stop los nr 56817912 w związku z czym winiknął minus
z depozytu ponad ustawiony stop los .Wasz system kolejny raz powoduje straty wynikłe z
Waszej strony.Czekam na zwrot pieniędzy i odpowiedż satysfakcjonującą mnie ,a nie zrzucanie
winy na innych bo ja z Wami zawierałem umowę i Wy pobieracie prowizje.
a to odpowiedż
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości w obsłudze Pana zlecenia po stronie
Biura Maklerskiego Alior Banku. Uprzejmie wyjaśniamy, że Biuro Maklerskie przekazało
zlecenie do realizacji po spełnieniu się warunków zlecenia. Z zapisów systemowych wynika, że
wydłużony czas realizacji zlecenia związany był z brakiem potwierdzenia zawarcia transakcji
przez Dostawcę Kwotowań dla instrumentów CFD.
W związku z powyższym Biuro Maklerskie
nie znajduje podstawy do uznania przedmiotowej reklamacji.
Z poważaniem,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Pouczenie:
Uprzejmie informujemy, że Klientowi
przysługuje prawo wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
W przypadku sporu
pomiędzy konsumentem – Klientem banku a bankiem, Klient ma prawo wystąpić do Arbitra
Bankowego Przy Związku Banków Polskich o ile spór dotyczy roszczeń pieniężnych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub innych czynności
na rzecz konsumenta, przy czym wartość przedmiotu sporu nie może być wyższa niż 8 000 zł
......................i co gdzie ten zwrot ,piszcie i mówcie prawdę
W dniu dzisiejszym nie zamknął pozicji stop los nr 56817912 w związku z czym winiknął minus
z depozytu ponad ustawiony stop los .Wasz system kolejny raz powoduje straty wynikłe z
Waszej strony.Czekam na zwrot pieniędzy i odpowiedż satysfakcjonującą mnie ,a nie zrzucanie
winy na innych bo ja z Wami zawierałem umowę i Wy pobieracie prowizje.
a to odpowiedż
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości w obsłudze Pana zlecenia po stronie
Biura Maklerskiego Alior Banku. Uprzejmie wyjaśniamy, że Biuro Maklerskie przekazało
zlecenie do realizacji po spełnieniu się warunków zlecenia. Z zapisów systemowych wynika, że
wydłużony czas realizacji zlecenia związany był z brakiem potwierdzenia zawarcia transakcji
przez Dostawcę Kwotowań dla instrumentów CFD.
W związku z powyższym Biuro Maklerskie
nie znajduje podstawy do uznania przedmiotowej reklamacji.
Z poważaniem,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Pouczenie:
Uprzejmie informujemy, że Klientowi
przysługuje prawo wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
W przypadku sporu
pomiędzy konsumentem – Klientem banku a bankiem, Klient ma prawo wystąpić do Arbitra
Bankowego Przy Związku Banków Polskich o ile spór dotyczy roszczeń pieniężnych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub innych czynności
na rzecz konsumenta, przy czym wartość przedmiotu sporu nie może być wyższa niż 8 000 zł
......................i co gdzie ten zwrot ,piszcie i mówcie prawdę
-- Dodano: 02 sty 2013, 15:20 --
ostatni mail z reklamacją
W dniu dzisiejszym nie zamknął pozicji stop los nr 56817912 w związku z czym winiknął minus
z depozytu ponad ustawiony stop los .Wasz system kolejny raz powoduje straty wynikłe z
Waszej strony.Czekam na zwrot pieniędzy i odpowiedż satysfakcjonującą mnie ,a nie zrzucanie
winy na innych bo ja z Wami zawierałem umowę i Wy pobieracie prowizje.
a to odpowiedż
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości w obsłudze Pana zlecenia po stronie
Biura Maklerskiego Alior Banku. Uprzejmie wyjaśniamy, że Biuro Maklerskie przekazało
zlecenie do realizacji po spełnieniu się warunków zlecenia. Z zapisów systemowych wynika, że
wydłużony czas realizacji zlecenia związany był z brakiem potwierdzenia zawarcia transakcji
przez Dostawcę Kwotowań dla instrumentów CFD.
W związku z powyższym Biuro Maklerskie
nie znajduje podstawy do uznania przedmiotowej reklamacji.
Z poważaniem,
Dariusz Wiśniewski
Ekspert ds. Platform Transakcyjnych
Pouczenie:
Uprzejmie informujemy, że Klientowi
przysługuje prawo wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
W przypadku sporu
pomiędzy konsumentem – Klientem banku a bankiem, Klient ma prawo wystąpić do Arbitra
Bankowego Przy Związku Banków Polskich o ile spór dotyczy roszczeń pieniężnych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub innych czynności
na rzecz konsumenta, przy czym wartość przedmiotu sporu nie może być wyższa niż 8 000 zł
......................i co gdzie ten zwrot ,piszcie i mówcie prawdę
Re: AliorTrader - ECN.
Witam.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Czyli jednym słowem dostałeś poślizg na jednej pozycji otwartej na CFD, a zbluzgałeś Aliora od wszystkich najgorszych bo Ci nie uwzględnili reklamacji?. Hmmm.... w sumie gdzieś trzeba czasami się wyładować. Jedni wolą siłownię, inni forum internetowe.stst pisze:Uciekajcie od aliora daleko,rozłączanie, olbrzymie opóżnienia w zleceniach i to nie w 2-3 sekundy tylko wiele dłużej ,stop loss nie zamyka pozycji,reklamacje,telefoniczne,mailowe to odbijanie piłeczki.Wczasie awarii aplikacji nikt z konsulatantów nie odbiera telefonów,póżniejesze reklamacje tel. kwitowane są,że u nich wszstko ok. Jednym słowem porażka banku (wyższa kultura bankowości w max wydaniu)
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Re: AliorTrader - ECN.
Pisałem ok. 400-500 razy na forum aby uważać na CFD.
Inwestując na CFD, walczymy nie z PRAWDZIWYM rynkiem tylko kwotowaniami brokera..
CFD,nie są prawdziwymi kontraktami i jeżeli brokerowi się uwidzi ..nie kwotować CFD...
to mimo że rynek PRAWDZIWY działa to nic mu nie zrobicie...
Pozdrawiam.
PS, najlepiej jak masz możliwość,sprawdż sobie czy w tym samym czasie PRAWDZIWE kontrakty były kwotowane,lecz to i tak nie pomoże ponieważ decydując się na CFD,akceptowałeś taki układ...
Inwestując na CFD, walczymy nie z PRAWDZIWYM rynkiem tylko kwotowaniami brokera..
CFD,nie są prawdziwymi kontraktami i jeżeli brokerowi się uwidzi ..nie kwotować CFD...

Pozdrawiam.
PS, najlepiej jak masz możliwość,sprawdż sobie czy w tym samym czasie PRAWDZIWE kontrakty były kwotowane,lecz to i tak nie pomoże ponieważ decydując się na CFD,akceptowałeś taki układ...
Bazylea III reforma finansowa staje się skuteczne,
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
W ostatnich miesiącach Grupa CME i innych operatorów walut zauważyć rosnącą aktywność banku w kontraktach futures lub podobnych produktów
- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
Re: AliorTrader - ECN.
Witamy,
Przeanalizowaliśmy sytuację ponownie i wygląda to tak:
Transakcje została zamknięta 07.12.2012 r. Było to po godzinie 14.30 gdzie była publikacja 6 danych ekonomicznych z USA i CAD (wszystkie dotyczące rynku pracy). Owszem, ustawił Pan poziom SL (DAX), jednak w związku z nad wyraz optymistycznymi danymi rynek zareagował bardzo szybko (proszę zejść nawet do 1M i zobaczyć świecę). Warunku SL zostały spełnione więc zlecenie zostało zrealizowane. Cena w zleceniu jednak była dla Pana niekorzystna w wyniku czynników rynkowych, które spowodowały poślizg. Transakcja została zrealizowana po najlepszej możliwej ofercie, a w tej sytuacji była to cena gorsza niż SL.
Należy rozróżnić dwie rzeczy - niewykonany SL i SL wykonany po innej cenie.
SL niewykonany z naszej winy (np. problemy techniczne) jest wyrównywany w drodze reklamacji.
SL wykonany po innej cenie na skutek warunków rynkowych nie jest naszym błędem. Podczas danych (szczególnie tak znaczących) skoki cen są duże i nie mamy wpływu na te ceny. Nie jesteśmy drugą stroną transakcji, a także nie gwarantujemy ceny SL. Tutaj rządzi rynek. Reklamacja, którą Pan przytoczył została więc rozpatrzona prawidłowo.
Pozdrawiamy
Zespół BM Alior Banku
Przeanalizowaliśmy sytuację ponownie i wygląda to tak:
Transakcje została zamknięta 07.12.2012 r. Było to po godzinie 14.30 gdzie była publikacja 6 danych ekonomicznych z USA i CAD (wszystkie dotyczące rynku pracy). Owszem, ustawił Pan poziom SL (DAX), jednak w związku z nad wyraz optymistycznymi danymi rynek zareagował bardzo szybko (proszę zejść nawet do 1M i zobaczyć świecę). Warunku SL zostały spełnione więc zlecenie zostało zrealizowane. Cena w zleceniu jednak była dla Pana niekorzystna w wyniku czynników rynkowych, które spowodowały poślizg. Transakcja została zrealizowana po najlepszej możliwej ofercie, a w tej sytuacji była to cena gorsza niż SL.
Należy rozróżnić dwie rzeczy - niewykonany SL i SL wykonany po innej cenie.
SL niewykonany z naszej winy (np. problemy techniczne) jest wyrównywany w drodze reklamacji.
SL wykonany po innej cenie na skutek warunków rynkowych nie jest naszym błędem. Podczas danych (szczególnie tak znaczących) skoki cen są duże i nie mamy wpływu na te ceny. Nie jesteśmy drugą stroną transakcji, a także nie gwarantujemy ceny SL. Tutaj rządzi rynek. Reklamacja, którą Pan przytoczył została więc rozpatrzona prawidłowo.
Pozdrawiamy
Zespół BM Alior Banku
Re: AliorTrader - ECN.
Witam.
Jeżeli zlecenie SL nie zostało zrealizowane, to jest oczywistym, że można składać reklamacje. Jeżeli zostało zrealizowane z poślizgiem to już jest inna sprawa.
Czas realizacji też jest ważny, bo nikt nie będzie czekał 5 minut na realizację zlecenia. Wtedy też IMHO należy złożyć reklamację.
Jednak jeśli zlecenie zostało zrealizowane z kilkusekundowym opóźnieniem i dzieje się tak sporadycznie (szczególnie na danych), to wtedy podstaw do reklamacji nie ma - można co najwyżej zbluzgać brokera na forum
Warto też przeczytać czasami umowę zawartą z brokerem, wiele kwestii jest tam wyjaśnionych.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Poślizgi się zdarzają na plus i na minus. Trzeba pamiętać też, że nasze zlecenie musi być przesłane, potwierdzone i zrealizowane prze kilka serwerów. Generalnie wszystko powinno dziać się "od razu", jednak szybkość realizacji zlecenia zależy także od łącza jakie posiadamy.zz pisze:Pisałem ok. 400-500 razy na forum aby uważać na CFD.
Inwestując na CFD, walczymy nie z PRAWDZIWYM rynkiem tylko kwotowaniami brokera..
CFD,nie są prawdziwymi kontraktami i jeżeli brokerowi się uwidzi ..nie kwotować CFD...to mimo że rynek PRAWDZIWY działa to nic mu nie zrobicie...
Pozdrawiam.
Jeżeli zlecenie SL nie zostało zrealizowane, to jest oczywistym, że można składać reklamacje. Jeżeli zostało zrealizowane z poślizgiem to już jest inna sprawa.
Czas realizacji też jest ważny, bo nikt nie będzie czekał 5 minut na realizację zlecenia. Wtedy też IMHO należy złożyć reklamację.
Jednak jeśli zlecenie zostało zrealizowane z kilkusekundowym opóźnieniem i dzieje się tak sporadycznie (szczególnie na danych), to wtedy podstaw do reklamacji nie ma - można co najwyżej zbluzgać brokera na forum

Warto też przeczytać czasami umowę zawartą z brokerem, wiele kwestii jest tam wyjaśnionych.
Pozdrawiam
Karol Marchewka
Re: AliorTrader - ECN.
Szkoda słów zakładajcie konta TYLKO W ALIOR BANKU pozdrawiam