10000 real

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
Darkey
Pasjonat
Pasjonat

Re: 10000 real

Nieprzeczytany post autor: Darkey »

MajorGC pisze:A dlaczego mowisz o przegranych jako frajerach?
Z całym szacunkiem ale przegrać w takim stylu i tyle kasy to jest frajerstwo.
Tutaj można się spierać mało/dużo, w każdym bądź razie znacząca kwota którą
można było wydać w bardziej pożyteczny sposób.
MajorGC pisze:Czy jestes frajerem bo nie jestem prawnikiem czy lekarzem?
Tutaj powiem tak, za frajera można by było uznać prawnika/lekarza który np.
marzy/ł o tym by zostać strażakiem/mechanikiem a presja otoczenia sprawiła że został
lek./praw. nie dość że musiał się męczyć na studiach, to jeszcze prawdopodobnie z dnia na dzień coraz
bardziej nie lubi tego co robi, kasa prędzej czy później przestaje mieć bardzo wysoki priorytet.
Madins pisze:Panowie, skąd w was tyle nienawiści?
Nienawiści? To chyba trochę przesadzone sformułowanie, jak by Ci się kiedyś strasznie nudziło przeczytaj
pierwszą i drugą część tej drogi donikąd, straty czasu i pieniędzy.

Jak można traktować poważnie kolesia, który nie wiem po miesiącu czy dwóch o ile tyle minęło chce
pokazać że się zna/szkolić, stowarzyszenia jakieś zakładać, bez jaj.
“Obstacles can’t stop you. Problems can’t stop you. Most of all, other people can’t stop you. Only you can stop you.”J. Gitomer
"Otwórz oczy, pajacu." Sokrates

woqpow
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: woqpow »

Darkey pisze:
MajorGC pisze:A dlaczego mowisz o przegranych jako frajerach?
Z całym szacunkiem ale przegrać w takim stylu i tyle kasy to jest frajerstwo.
Tutaj można się spierać mało/dużo, w każdym bądź razie znacząca kwota którą
można było wydać w bardziej pożyteczny sposób.
Dla mnie frajerstwo to jest mierzenie każdego swoją miarą.
10tyś zł dla niektórych może znaczyć tyle samo co dla Ciebie 100zł.

Teraz ja Ciebie zmierze moja miarą i również bede frajerm: