Witam, po wielu latach prób, sprawdzaniu wielu sygnałów, zlotów a bardziej upadków udało mi się stworzyć mój system transakcyjny. System w pełni opiera się na moim pomyśle i działa w pełni automatycznie. Nie chcę podawać szczegółów strategii, jedynie przedstawię raporty transakcji na koncie realnym z kilku kont na których system działa od kilku miesięcy. W celu podniesienia dochodu na systemie zastanawiam się na udostępnianiu sygnału. Co o tym myślicie? Wielokrotnie czytałem, że jeżeli z danego sygnału korzysta sporo ludzi, broker zaczyna grać przeciw sygnałowi. Lecz czy na forex przy takich volumenach jest to w ogóle możliwe? A może znacie inny sposób dający możliwość sprzedaży sygnału czy systemu. Chciałem dodać również system do myfxBook lecz jakoś nie potrafi się połączyć z kontem- będę dalej próbował.
Tak zdaję sobie sprawę, że nie są to zyski liczone w milionach procent jak dla niektórych systemów, lecz mnie cieszą. Sam system stworzyłem i zaprogramowałem sam- jestem samoukiem w tym temacie. Kilka rzeczy można by jeszcze poprawić, lecz chyba tutaj trochę brakuje wiedzy w programowaniu.
Dajcie znać jak można jeszcze próbować zarobić na takim systemie i czy warto myśleć o sprzedaży sygnału czy coś innego.
Dzięki
zyskowny system
zyskowny system
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: zyskowny system
Kto pokryje straty jak będzie bankrut?
tak zgadza się, macie racje, lecz jest to konto z dźwignią 1:500 i małym budżetem, w razie czego byłem przygotowany na zasilenie konta. Reszta kont nie ma już takich problemów

Na innym jest aż 41%, też sporo. Także 2 na 3 konta miały zbyt duży DD aby myśleć o tym jak o czymś wyjątkowym